Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe plaatsen van favorieten sites in Favorieten ?
Bv . In Favorieten heb ik een map Toerisme aangemaakt en daar heb ik een sub map Brazilië in gemaakt .
Ik zoek nu in Microsoft Edge tips over Brazilië en ik vind die nu ook in een site . Nu kan ik die site wel bij Favorieten plaatsen door op het sterretje te klikken maar hoe kan ik die nu in de map Toerisme en daarna in de sub map Brazilië ? Het lukt mij wel maar op een zeer omslachtige manier door die site in Favorieten te plaatsen , daarna te slepen naar de map Toerisme en daarna nog eens te slepen naar de map Brazilië .
Daar moet toch de mogelijkheid bestaan om die site rechtstreeks in de sub map Brazilië te plaatsen .
 
In de map C :/gebruikers/gebruiker/favorieten staat een map Favorieten waar in ook een Map Toerisme maar deze map favorieten is van Windows 7 .
Ik geloof dat ik de zaken door een gooi en ik kom er niet meer uit .
Hallo Ranger . Ik heb in Edge een snelkoppeling van Google gemaakt die onder de vorm van een tegel op het bureaublad staat .
 
In de map C :/gebruikers/gebruiker/favorieten staat een map Favorieten waar in ook een Map Toerisme maar deze map favorieten is van Windows 7 . .

het is dan ook in deze map favorieten dat de sub-mappen dienen te staan... dus in de map "Toerisme "
daarna open je de "edge " en importeer je opnieuw de favorieten van de ie naar de edge .

**kom je er nu niet uit dan weet ik het ook niet meer ! want dan snap ik het niet waar jij dus de fout in gaat !
 
ik heb het hier juist eens nagekeken en kan dus ook hier rechtstreeks de naam wijzigen van een map die dus in mijn favorieten lijst vermeld staat zonder dat ik naar de C:/ gebruikers/gebruiker/favorieten dient te gaan...
 
gewoon met een rechts klik op deze map "naam wijzigen " dezelfde handeling als bij u eerder maar met het verschil dat het hier wel lukt en bij u niet !

 
Hier klopt iets niet . Je citeert
Hallo Ranger . Ik heb in Edge een snelkoppeling van Google gemaakt die onder de vorm van een tegel op het bureaublad staat .

Een snelkoppeling maak je op je bureaublad . Klik je op de snelkoppeling dan zou bij jou normaal Edge moeten openen met de webpagina van google .
Ik weet niet of dat in Edge nog mogelijk is , maar in IE en ook in Firefox kun je in de werkbalk een map aanmaken . Als je een map aanmaakt in de werkbalk, dan kopieer je eerst de link naar een lege plaats in de werkbalk en vervolgens versleep je dan de link naar de gewenste map . Ik vind dat veel handiger mappen in de werkbalk maken van de browser dan mappen aan te maken in favorieten.
 
Ik open mijn Edge Browser altijd met Google.

Edge Browser.jpg
 
Weet ge wat ik nu mee maak . Als ik naar mijn Favorieten ga en ik klik op Favorites opent het bureaublad !!! Niks mappen Toerisme , vervoer enz.
Bv. ik klik op de map Vervoer die we aangemaakt hadden in Favorites word ik doorgestuurd naar het bureaublad .
Ongelooflijk !!! Iedere map die ik aanklik opent het bureaublad . Behalve de links die ik nog in een map moest plaatsen brengen mij naar de gewenste webpagina .
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan