Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo,
de laatste dagen heb ik problemen met mijn computer , (programma's worden afgesloten of blokkeren) ik moet dan foutief afsluiten en heropstarten.
bij taakbehheer zijn zo een 49 processen aan de gang . welke mag ik hiervan stoppen zonder gevaar voor de goede werking ? ik werk met Windows XP.
dank je wel !
 
hallo,
de laatste dagen heb ik problemen met mijn computer , (programma's worden afgesloten of blokkeren) ik moet dan foutief afsluiten en heropstarten.
bij taakbehheer zijn zo een 49 processen aan de gang . welke mag ik hiervan stoppen zonder gevaar voor de goede werking ? ik werk met Windows XP.
dank je wel !

Zie dit nu pas.
Van die processen laat die lopen, maar als je taakbeheer opent moet je naar het eerste gaan en dat is TOEPASSINGEN daar zie je welke progjes lopen, zit er eentje vast, selecteren en vervolgens onder klikken op Taak beëindigen. Althans zo is het bij mij op XP pro.
 
hallo, superspyware heb ik geïnstalleerd en hij vond 64 fouten , die verwijderd werden. er is meer aan de hand , blijkt nu toch.
deze week verplaatste ik een deel van van mijn afbeeldingen op een externe HD, een ander map copieerde ik omdat ik die regelmatig gebruik. er zitten bijna 900 bestanden in. als ik nu een foto open in deze map , toont die een andere dan degene ik aanduid. Wat nu ? ik zal deze vraag misschien ook in een ander topic zetten
heeft dit te maken met de fouten , die de scanner vermeldde ?
dank jullie wel !

@ ericb : toepassingen zit niet in mijn configuratiescherm...
 
hallo, superspyware heb ik geïnstalleerd en hij vond 64 fouten , die verwijderd werden. er is meer aan de hand , blijkt nu toch.
deze week verplaatste ik een deel van van mijn afbeeldingen op een externe HD, een ander map copieerde ik omdat ik die regelmatig gebruik. er zitten bijna 900 bestanden in. als ik nu een foto open in deze map , toont die een andere dan degene ik aanduid. Wat nu ? ik zal deze vraag misschien ook in een ander topic zetten
heeft dit te maken met de fouten , die de scanner vermeldde ?
dank jullie wel !

@ ericb : toepassingen zit niet in mijn configuratiescherm...
Nee, das juist.
Maar je klikt toch (rechts met jou muis) onder in jou werkbalk eu waar die icoontjes allemaal staan en dan komt toch een popupvenster(taakbeheer) en dat begint bij mij met, Toepassingen, processen en nog twee zit nu op mijn mac maar zal straks eens op mijn PC een printsreen posten.
En moeten er soms schrijffouten staan in mij tektsten, heb 2 verschillende toetsenborden.

Jou tweede vraag, je hebt geen nummers van jou fotos, of de naam verandert van jou mappen?
 
Nee, das juist.
Maar je klikt toch (rechts met jou muis) onder in jou werkbalk eu waar die icoontjes allemaal staan en dan komt toch een popupvenster(taakbeheer) en dat begint bij mij met, Toepassingen, processen en nog twee zit nu op mijn mac maar zal straks eens op mijn PC een printsreen posten.
En moeten er soms schrijffouten staan in mij tektsten, heb 2 verschillende toetsenborden.

Jou tweede vraag, je hebt geen nummers van jou fotos, of de naam verandert van jou mappen?
 

Bijlagen

  • ScreenShot020.bmp
    284.7 KB · Weergaven: 131
  • ScreenShot022.bmp
    774.4 KB · Weergaven: 130
  • ScreenShot023.bmp
    737.9 KB · Weergaven: 144
  • ScreenShot021.bmp
    780.6 KB · Weergaven: 136
Laatst bewerkt:
open msconfig,opstarten-tab,opdracht kolom vergroten, zoek .exe-files
ga naar:Agics - Systeemtaken - Zoek een systeemtaak

voer ze in, merendeels krijg je info of een achtergrondtaak is of niet. is het een achtergrond taak kan je die uitvinken. en wordt het iets sneller opgestart!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan