Hallo , wil graag naar W11 overschakelen maar het enige probleem is de processor, kan ik enkel de processor veranderen zonder dat ik een volledige instal moet doen van windows?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
nee ga ik niet doen , heb deze nog geen jaar,
Mijn laptop is er eentje met een Intel core i5 2450M, dus nog ouder als die van u @J.W.[/B] , maar als ik helemaal nieuw zou kunnen gaan, dan kies ik toch ook voor AMD hoor. Het is niet omdat in het verleden Intel the way to go was, dat het dit nu nog is. Momenteel is AMD Ryzen de betere CPU. Intel 12 gen is nog goed, alles wat erna komt 13 en 14 zeker links laten liggen.
en heb jij daar een probleem mee ?Processor Intel(R) Core(TM) i7-6700 CPU @ 3.40GHz 3.40 GHz
U hebt dus verleden jaar een pc gekocht met een processor die al 10 jaar oud is????
Ik niet, maar jij precies wel...en heb jij daar een probleem mee ?
heb daar totaal geen probleem mee, krijg ik hem niet op W11 dan blijft die gewoon op W10, dus denk jij nu echt dat ik daar een probleem mee heb , begin dan maar al iets anders te denkenIk niet, maar jij precies wel...