tele 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hela grapjas.
Het kan wel sneller, nu met euphony gaat het soms boven 650 mbit/s en dan pats boem, die datalimiet.......
Zo heb je er ook niet veel aan.

Wat u hier vertelt zijn grapjes. (lachen)(lachen)(lachen)(lachen)
De maximum snelheid van Euphony is: 6 Mbps!!!!!!!!!!!!!!

HTML:
***Euphony biedt u in principe de maximumsnelheid (6 Mbps). Enkel indien de kwaliteit van uw lijn dit niet toelaat, zal uw snelheid wat minder zijn dan de geadverteerde snelheid.

Dat is 750 KBs
Wat u hier post (650 Mbit/s) is meer als 81 MB/s ofwel 81.250.000 KB/s
De hoogste snelheid bij Telenet (Turbo) is slechts 25 Mbps of 3,125 MB/s
 
dan.
Zeg dat dan meteen he.
77.4860382080078125MB/s is trouwens de juiste omzetting van mijn grapje.
Je moet delen door 1024 en niet door 1000.
 
ja ok wivy maar ik kan dit hier toch niet melden zolang het probleem met tele2 is opgelost ik snap dat dus eht niet waarom ze eerst 359 euro terugstorten en daar direct en andere factuur bijvoegen van425 euro
ondertussen gebeld met de ombudsdienst niet betalen zeggen ze wachten tot ze daar mer van weten ik vind dit echt ongehoord na al mijnproblemen met tele2 als dat zo verder gaat shrijf ik een brief naar de krant van hun praktijken zodat de mensen zijn verwitigd welk bedrijf dat is ongehoord vind ik
 
@mistico: je moet de laatste bericht zeker niet opvatten als iets negatief, in tegendeel, ik hoop van harte dat iedereen dit Topic leest zijn/haar conclussies trekt. Als tech, bij een telecom bedrijf ervaar ik dit iedere dag, dag in dag uit. Zodra het een klant is van een andere adsl-provider krijg ik commentaar te horen zoals onlangs bij een Mobistar klant:
Heeft u een modem bij?
Ah nee mijnheer, ik ben een BGC-tech en voer een werk uit voor Mobistar.
....
Onlangs moest ik een lijn aansluiten voor Tele2: ik mocht het werk niet uitvoeren, want de klant had adsl besteld van tele2 en niet van BGC, zelfs na mijne uitleg mocht ik niet binnen komen voor de aansluiting te verwezenlijken.
Geven de andere providers GEEN UITLEG aan hun toekomstige klanten???
....
Dit moest ik toch efkes kwijt, veranderen van provider is problemen zoeken, tenzij dat je kontrakt afloopt!
grtz.wivy
 
ja ok wivy maar ik kan dit hier toch niet melden zolang het probleem met tele2 is opgelost ik snap dat dus eht niet waarom ze eerst 359 euro terugstorten en daar direct en andere factuur bijvoegen van425 euro
ondertussen gebeld met de ombudsdienst niet betalen zeggen ze wachten tot ze daar mer van weten ik vind dit echt ongehoord na al mijnproblemen met tele2 als dat zo verder gaat shrijf ik een brief naar de krant van hun praktijken zodat de mensen zijn verwitigd welk bedrijf dat is ongehoord vind ik

Het heeft al meer in de krant gestaan, en nog meer in test aankoop.
Maar zolang de facturatiedienst van tele2 hun werkwijze niet bijstelt zullen dit soort problemen blijven duren.
Je geld is terug gestort, negeer de facturen gewoon die ze nu nog sturen.
Je staat recht in je schoenen dus zullen deze problemen vanzelf wel stoppen.
Kijk, dit is het vervolg op mijn verhaal bij tele2.
Ik had de klantendienst van tele2 gecontacteerd.
1x om te vragen wat en hoe te veranderen van provider, 2ex om te zeggen niet meer te factureren.
Op facturatie bleek later niemand te zijn ingelicht, en ook op de technische dienst wist niemand iets.
Na ontvangst van een brief door euphonynet belde de technische dienst me op, zoals ik reeds vertelde.
Ik had al een brief geschreven, gefaxt zelfs.
Toen nog een brief gestuurd, maar aangetekend en het was in orde.
Dus de 3 diensten van tele2 hebben niets met elkaar te maken, ze doen elk hun zin.
Iemand die alles zelf installeert krijgt goede hulp van de technische dienst, daarover ben ik zeer tevreden.
Ook de facturatie was steeds in orde.
Maar bij vroegtijdige stopzetting van het contract krijg je steeds vodden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan