tele 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja ok maar hoe komt het dan dat ik altijd maar uitval had dat zal toch niet aan de bekabeling hebben gelogen ? of wel ik vind het ook jammer hoor dan wil ne mens eens wat besparen ik weet nu dat ik niet vlug meer zal veranderen hoor
 
Na de invoer (meestal een oranje kabel, of een loden kabel) hebben wij niets meer te zeggen, dat is ten laste van de klant.
groetjes wivy
 
jezus vandaag gezien tele2 heeft zo maar ineens 359.19 e van men rekening gehaald nu zit ik zwaar in de probs hier
heb gebeld en ze zijden dat ze het gingen anuleren en het geld terugstorten ma kben daar nog niet zo zeker van hoor
heb ook de ombudsdienst verwitigd en ze gingen en scrijven doen naar tele 2 nu begint hier pas de mizerie
 
Betaal je soms per automatise opdracht?
Als je contract stopt zet je beter via de bank deze opdracht stop.
Dan kunnen ze enkel een factuur sturen.
Ik deed dat ook zo toen ik veranderde van provider.
Zoiets vord vaak te laat aan gedacht helaas, maar het is o zo noodzakelijk.
 
bij de meeste banken kan je dit met pc bankieren direct stopzetten.
ik ben overgestapt op "zoomit" betaalsysteem ipv bestendige opdracht.de meeste banken gebruiken reeds dit systeem. veilig en je hebt de zaak lekker onder cotrole
 
hallo het einde is hier nog niet in zicht hoor met tele 2 ze zouden me de 359 euro terug storten ik dit ondertussen ook gemeld aan de ombudsdienst gisteren brief van kpn tele2 dus dat de eerste is geanuleerd en niewe factuur nu van 415 euro kan dit zo maar ??
kunnen die dan zo maar alles doen wat ze willen dat ze daar arme mensen mrr in de problemen brengen daar zien ze gewoon weg niet naar ik ga dus de ombudsdienst terug hiervan op de hoogte brengen wat en bedrijf zeg tele2 bandieten zijn het sorry ma ik kan dat niet anders zeggen
 
@Pluis
Tele2 wordt verdeeld via het netwerk van BGC. Dit topic telt al heel wat pagina's. Na het doorlezen dit hele boekwerk krijg je een zicht op het Belgisch telefoonnetwerk.
Trouwens in Nederland was vroeger ook een tijdje actief voor een OLO (Other Licensed Operator) die goedkope gesprekken aanbood naar het buitenland. De samenwerking met de Nederlandse telefoonmaatschappij verliep niet altijd vlot helaas, te laat op de afspraak betalen, nieuwe afspraak over 14 dagen. In België zijn we zeer soepel in vergelijking met Nederland.

Mistico heeft ongeluk gekregen van slechte techniekers te krijgen. Zowel langs BGC- als Tele2- zijde. Eén goudenraad voor mistico, schrijf naar de ombudsdienst van het BIPT. Blijven doorduwen mistico NIET afgeven!
 
ja wivy ik had al naar de ombudsdienst gescreven hoor en zal dat zeker terug doen met alles erop en eraan van die facturen snap het niet waar die met bezig zijn pppffff
 
Ik ging tot 456 mbit bij tele2.
Facturatie steeds correct, en tele 2 belde mij na bericht van euphony te hebben ontvangen zelf op om me er op te wijzen dat ik mijn abonnement beste aangetekend beeindig.
Maar de facturatiedienst is onafhankelijk, deze kijkt nergens naar dan de cijfertjes.
Je had een contract afgesloten en de technosche problemen hebben ze op facturatie geen weet van.
Voor hun is het contractbreuk en gedaan.
Dus blijf je facturen krijgen natuurlijk.
Vreemd, maar de communicatie is er slecht, en het is begot een communicatiebedrijf.
 
Mijn broer heeft ook tele2 en kan maar downloaden tegen 56 kbsec

Hij heeft al eens gebeld naar tele2 en zeggen dat ze er niets kunnen aan doen, tever van centrale. Maar die is maar zo een 300 meter vlogelvlugt van zijn deur.
 
twee jaar lang problemen gehad met tele2 (technische problemen) sedert februari 09 telenet en sedertdien geen enkel technisch meer gehad. ook bij mij was het"te ver van de centrale" Zij moeten dit controleren voor ze U aansluiten.Hoe kan je dit als klant nu weten?
Bij mij heeft de tussenkomst van de ombudsman wel effect gehad!!! Zeker doen als als je problemen hebt
 
Zou dit geen typfoutje zijn???????(lachen)(lachen)(lachen)

Hela grapjas.
Het kan wel sneller, nu met euphony gaat het soms boven 650 mbit/s en dan pats boem, die datalimiet.......
Zo heb je er ook niet veel aan.
Maar hier bij euphonynet met betalingen veel probs gehad, tot zover dat ik elke maand naar de bank ga met mijn factuur (ik durf niet meer automatische opdracht doen bij deze provider).
Daarom ga ik er weg bij einde contract.
Het vertrouwen is weg en komt niet meer goed.
Maar kom, terug on-topic want deze is al 12 pagina's.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan