tele 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
na 2 dagen de modem niet uit de stekker te hebben moeten halen deze morgen opniew ik ga een aangetekende brief shrijven naar tele2 als dit niet binnen de week is opgelost ik het voor bekeken hou
ik alles trerug stuur en opniew bij belgacom ga zo kan het niet verder
 
nog altijd het zelfde probleem hier nu zebben ze dat ik de modem zo dicht mogelijk bij de inkomende lijn moet zetten dat de net kabel in huis te lang is ? ach ik weet het nie meer hoor
denk maandag aangetekend schrijven doen om de boel te stoppen zo kan het niet meer ook deze morgen de stekker van de modem uit het stopkontact moeten halen pfff
 
mistico,
Heb Gisteren 3 klanten van KPN/TELE2 in dienst gezet,probleemloos.Zoals je al een beetje ondervonden heb,ik ben een belgacom-tech.Iemand speelt met uw voeten, de vraag is wie?
groetjes wivy
 
deze morgen naar belgacom gebeld maandag komt de technieker langs exit tele2 het heeft lang genoeg geduurd
ga maandag aangetekende zending doen om alles stop te zetten bij tele2
en de easy box terug sturen
 
Ofwel een defect aan de modem (zie pluis zijn post)?
Geen idee.
Ik blijf bij mijn besluit, eind dit jaar keer ik terug bij tele2.
Ik ben ook een tevreden klant van ze.
Enkel vanwege de toenmalige datalimiet ben ik veranderd (tot mijn spijt)

Waarover ik mij de grootste zorgen maak zijn de 2 techniekers die je niet online kregen met de gbox van belgacom.
Wivy liet reeds weten dat tele2 met zo een box niet kan.
Conclusie (van mij persoonlijk dan).
of ze zijn onbekwaam, of ze spelen al van het begin af met je voeten.
Had die apen buiten gelaten en direct zelf de installatie gedaan dan was deze miserie misschien vermeden geweest.
Belgacom krijg je mij nooit meer bij, zeker en vast.
Sorry hiervoor wivy, maar ik zie het nu eenmaal zoals ik het zie.
Ik hoop maar geen gevoelige teentjes onder mijn olifantenpoten te vinden.
 
Laatst bewerkt:
tele2

tele2

Ik verdien ook maar mijn boterham met iemand anders problemen,...
en ik sta ook geen 100% achter mijn firma wegens ...... praktijken (volgens mijn inzicht!).
Ik vind het jammer dat er zulke zaken gebeuren.Ik mag dagelijks de rommel opkuisen van contractors, die 12 a 16 klanten per dag doen.
Ik verkies kwaliteit boven kwantiteit en mijne chef is daar niet mee gelukkig, geloof mij!
[FONT=&quot]nijltjetweety [/FONT]ik ben zeker niet op mijn tenen getrapt!Trust me!!
 
vandaag heb ik hier weer de speed touths opniew zo en vier maal opniew moeten af zetten en terug aan om weer op het net te kunnen ik moet wel zeggen bij belgacom heb ik dit nooit meegemaakt hoor morgen gaat er terug eeen aangetekend shrijven naar tele2 dat ik bedankt voor hun diensten aangezien hier nog maar zo en 3weken me bezig te zijn en ik tot 2maand na de activerings sms ik dit gratis mag verbreken
iedereen die nog werk heeft mag gelukkig zijn zeg ik deze tijd het is overal wat hoor
 
beste mensen de lijdensweg is nog niet ten einde hier na gisteren gezien te hebben dat er 40 euro van men rekening was gegaan ik naar tele 2 gebeld
en ze zijden dat ze me en rekening van 300 euro,gingen sturen voor contractbreuk
ik heb gezegd dat ik dat niet aanvaard wegens van hunne kant en heel slechte service altijd maar de stekker in en uit nu ik ook niet gebeld kon worden
ik test aankoop maandag ga contacteren voor de juridiche diens t
het is nog niet gedaan wat en firma tele2
 
Beste mistco,
Neem kontakt op met het BIPT, de waakhond van de Telecom in Belgie.
groetjes wivy
 
Was te verwachten.
Belgacom of techniekers saboteren de boel (er moesten draden gewisseld worden in de centrale -->belgacomfouten dus, remember), tele 2 is niet in de fout.
En Belgacom gaat doen of neus bloed.
Daar kan je niets tegen beginnen.
Zeg eens 'WAT EEN FIRMA BELGACOM' in de plaats.
 
Geen wereldoorlog III starten Nijltjetweety, ik doe mijn job te goei! belgacom klant of niet ieder klant heeft recht op service, ook al is mijne baas niet akkoord met deze Statement.
groetjes wivy
 
Geen wereldoorlog III starten Nijltjetweety, ik doe mijn job te goei! belgacom klant of niet ieder klant heeft recht op service, ook al is mijne baas niet akkoord met deze Statement.
groetjes wivy

Is niet de bedoeling, maar als de kabels in de centrale niet goed zijn hoort tele 2 toch niet de schuld te krijgen van alles, wat is dat nu?
Er is 3 weken of zo problemen geweest door slechte bekabeling (belgacom),
Na het werk van de Belgacomtechnieker was er plots signaal van tele 2.
Maar wel was er nog signaaluitval.
Heeft die technieker het probleem goed aangepakt?
Van tele2 was er 1 probleempje, het uitvallen op het laatst van de verbinding.
Daar is niet meer naar gezocht, gewoom contract ontbonden na een week van uitval modem.
Ze kregen de kans niet meer om het uitvallen van de verbinding deftig te onderzoeken.
Ik zou in tele 2 hun plaats ook niet blij zijn hoor.
 
Laatst bewerkt:
nee en ook de foon deet het niet in die 3weken kon ik niet gebeld wordenen zeg nu zelf als rolstoelgebruiker u uit uw stoel laten zakken om de stekker in en uit het contact te doen is ook niet leuk hoor je zit op het net en plots niks meer ik vind het heel raar ze sturen 2techniekers die er niks van kunnen want de belgacom techn moet komen ahteraf ik vind het gewoon geen service als je belt duurt het en half uur eer je verbinding hebt ook niet leuk nee als ze met iets op de markt komen dat ze maken dat het goed werkt tot op heden met belgacom geen probs meer?
 
Dat begrijp ik volkomen.
Ik was er niet bij,maar naar mijn mening kenden die techniekers wel degelijk hun vak.
Ze hadden het bij het rechte eind toen ze hadden gezegd dat het probleem bij de bekabeling lag (ligt).
De belgacomtechnieker komt en plots is er signaal.
Het is echt balen voor u, maar ook voor de techniekers van tele 2.
Zij mogen niet aan de bekabeling werken, dat is eigendom van belgacom.
Die delen de lakens uit, en als zij het niet in orde brengen staan de mensen van tele 2 ook machteloos.
Ik vind dit een spijtige zaak, mar we kunnen daar niets aan veranderen helaas.
Misschien heb ik het geluk net naast een ziekenhuis te wonen en op dezelfde centrale te zitten.
Deze centrale moet altijd in orde staan.
Hier nooit problemen gehad met tele 2.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan