tele 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
v andaag weer sms gehad van tele 2 dat de lijn is geactiveerd mag men modem eraan hangen doe ik morgen als men maat hier is hoop dat het deze keer wel lukt hoor

ik duim met je mee!! Tele 2 is voor jou een slechte ervaring blijkbaar geweest, maar kom... het is overal wel iets hoor (nar)

er zijn hier anders wel mensen te vinden die veel van netwerkverbindingen weten...
 
Voor al wie zin heeft ...

Voor al wie zin heeft ...

Gaan es een testaankoopje aanschaffen, lijkt mij een leuk artikel.

Eerlijkgezegd denk ik dat we allemaal gewoon over het onderwerp bezig zijn: over een slechte ervaring met provider tele2 en dus bij uitbreiding ook over de dienstverlening van providers in het algemeen. Logisch toch?:ahhhhh:

Ik heb zowel het artikeltje waar ik op doelde als het grotere onderzoek even gepost voor wie wil ;)

laten we elkaar vooral niet in de haren gaan vliegen hé:lachen78::lachen78:(lachen)
 

Bijlagen

  • Tele2 op de knieën.pdf
    323.7 KB · Weergaven: 101
  • Halfbakken Helpdesks.pdf
    4.6 MB · Weergaven: 158
ja twaneke ik hoop het ook hoor dat het deze keer lukt met de easy box duimen maar
 
mistico, naar mijn mening en ervaring is uw lijn omgeschakeld naar TELE2,volg nu nauwgezet de instructies van de hanleiding, bijgestaan door uitleg op vorige pagina's van uw probleemstelling.Het zou moeten lukken man.Nog wat extra info:
speedtouch 706

Ik blijf dit topic nog efkes volgen.
Groetjes wiv
 
vandaag opniew geprobeert met aansluiten na gisteren weer en sms gehad te hebben kon ik niet conecteren heb gebeld en de dame zij tegen mij dat ik maar vanaf morgen verbinding heb waarom sturen ze dan een sms gisterennu ga ik wachten tot maandag of dinsdag tot men maat terug kan komen om opniew te proberen met de easy box wat en misery zeg
 
pff het is weer niet gelukt weer niet conecteren met tele 2 nadat ik vorige donderdag en sms had gehad is wel de 2 al he
vrijdag gebeld en men zij de lijn word zaterdag geactiveerd
dus vandaag terug de eazy box ertussen gezet
men maat alles opniew ingesteld maar niks hoor morgen bel ik terug en vraag gewoon te stoppen zo kan het ook niet verder
das nu al van de 11 maand vorig jaar dat ik tele 2 had aangevraagd
niks hoor de upgrade er tussen gezet niks helpt hier ben ten einde raad mensen
 
mistico hoe geraak gij nu op het net?Ik heb voldoende aanwijzigingen gekregen dat ge tele2 signaal hebt.Ik vind het jammer dat ge niet in mijn directe omgeving woont anders kwam ik langs,niet als bgc-tech maar als hobbyïst.Groetjes wivy
 
mistico hoe geraak gij nu op het net?Ik heb voldoende aanwijzigingen gekregen dat ge tele2 signaal hebt.Ik vind het jammer dat ge niet in mijn directe omgeving woont anders kwam ik langs,niet als bgc-tech maar als hobbyïst.Groetjes wivy

Dat vraag ik me ook af.
De wereldklok bellen gaat niet omdat er geen belgacomsignaal meer is, dus die box van belgacom werkt ook niet meer in dat geval.
Als je niet via tele2 deze post zet, hoe doe je dat dan wel?
 
Dat vraag ik me ook af.
De wereldklok bellen gaat niet omdat er geen belgacomsignaal meer is, dus die box van belgacom werkt ook niet meer in dat geval.
Als je niet via tele2 deze post zet, hoe doe je dat dan wel?

goede vraag. je zit toch niet draadloos op een ander netwerk per ongeluk? of zou je toch tele 2 gebruiken, bvb via de zero config van de easybox en dat je nieuwe router defect is?

misschien eens kijken op de volume-meter van tele2...
 
ik post via belgacom nog dat werkt nog wel
ik zou het anders niet weten hoor heb vandaag gebeld naar tele 2 en men zij dat ik men modem op vier meter maxi van de contactdoos waar de kabel binnen komt moet zetten ik snap het niet meer echt waar men telf gaat ook via de modem
 
het is nog steeds de b box die het hem doet met de eazy box niks ?
 
vadaag nog es geprobeerd met de easy box van tele2 maar weer geen verbinding ga morgen nog es bellen en ik weet het niet meer wat te doen nu das nu al van voorig jaar 11 maand dat ik daar me bezig ben en nog geen verbinding pff wat moet ne mens toch doen om er es wat goedkoper uit te komen
oftewel is het belgacom dat de lijn niet vrijgeeft ik weet niet meer wat te doen nu
iemand en idee om dit op te lossen aub
 
morgen komt er een tele 2 instalateur langs hoop dat het dan lukt hoor duimen maar
 
Zo een zware geschiedenis,ik hoop van harte dat het morgen in orde komt!(y)
Maar ik ben nu al heel lang bij Belgacom en heb al één jaar digitaal tv erbij en geen enkel probleem ondervonden zoals hier werd vermeld;snap er eerlijk niet veel van dat er op sommige plaatsen zulken zaken kunnen mislopen met Belgacom.
Ik blijf het op de voet volgen,want ik kom veel mensen tegen met pc problemen en die zijn dan niet bij Belgacom maar een andere provider,waar ik de naam niet van vernoem,wil geen discussie doen onstaan,dus snap niet wat de mensen hier tegen Belgacom hebben?
Wens echt dat het nu toch in orde komt snel,ik zou het zo lang niet volhouden denk ik(lachen)
Ben niet voor niks een pitbull(lachen)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan