Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb het zwaarste contrakt van telenet met een snelheid van 200 Mbps, mijn vraag als ik een speedtest doe zit ik altijd tussen
de 60 en 95 Mbps, is dit normaal, ligt het aan mijn aansluitingen of instellingen van mijn pc, of moet ik eens contact opnemen
met Telenet?
Want ik betaal er toch voor, het zou zot zijn dat ik zoveel blijf betalen als het toch niet sneller kan.

Grt,
Pascal
 
Doet u die test draadloos of langs een kabel?

Ik heb deze net langs een kabel gedaan in mijn resultaat was 190.55 Mbps en 11.32 Mbps

Speedtest
 
Met kabel op de vaste pc, laptop is draadloos en nog veel trager kom dan niet hoger dan 35 Mbps.
Ik heb juist nog eens een test gedaan en kom niet hoger dan 60 Mbps, ik vind dat niet normaal.
 
iets om rekening mee te houden ...
een speedtest is niet 100% juist want doe je 10x de test dan bekom je ook 10x een andere uitslag ..
zo bekom ik met de Ookla speedtest een 286 Mbps de andere keren bekom ik een veel lagere gegevens ...

Ashampoo_Snap_2015.04.26_10h24m29s_001_.jpg Ashampoo_Snap_2015.04.26_17h20m42s_002_.jpg

*is je pc vrij van besmetting
*is je pc in gebruik tijdens een speedtest ..
*word er gebruik gemaakt van een giganetwerkkaart !

voor een optimale verbinding : Hoe mijn internetsnelheid verbeteren? | Klantenservice
 
Morgen eens naar Telenet bellen, maar doe net voordat je belt nog eens de speedtest, zodat je een recente test hebt om op terug te vallen.
 
gebruik deze tester eens ...Speedtest
bij deze tester kun je zelf dus de server kiezen ...
3x een andere gekozen ( Leuven , Antwerpen en Brussel ) en de snelheden lagen hier duidelijk bij elkaar ..m.a.w. deze tester doet het iets beter dan die die eerder aangeboden werd .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan