Telenet wijzigt tarieven internetformules

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Internetprovider Telenet heeft de prijzen voor zijn internetabonnementen aangepast. Opmerkelijk is dat de goedkoopste abonnementsformule niet meer op de site vermeld wordt.

BasicNet is de goedkoopste internetformule bij Telenet. Voor slechts 18,90 euro kan de gebruikers 15 gigabyte aan gegevens versluizen tegen maximaal vier megabit per seconde.

Sinds de recente herschikking van het internetaanbod is er op de site van Telenet niets meer te vinden van het goedkoopste tarief. Wie naar Telenet belt, kan nog wel het abonnement krijgen.
Stefan Coenjaerts, woordvoerder van Telenet, bevestigt dit: “We verkopen BasicNet nog, maar doen dat niet actief. Omdat we ons internetaanbod hebben vereenvoudigd door voortaan maar drie internetproducten aan te bieden”, aldus Coenjaerts.
 
Zoiets klinkt voor mij heel erg tegenstrijdig als iemand zegt: Omdat we ons internetaanbod hebben vereenvoudigd door voortaan maar drie internetproducten aan te bieden”, aldus Coenjaerts.<!-- google_ad_section_end -->
Er blijkt dus toch nog een vierde internetprodukt te bestaan.
 
Ja ze verkopen dit nog maar bij telenet hebben ze een rare manier van verkopen , ik ben benieuwd wat ze bij gaan doen ik heb een abonnement op comfortnet en nu bestaat dat opeens niet meer .
Misschien mag ik nu kosteloos overgaan op BasicNet , want dit is sneller en goedkoper alsook evenveel GB's ( 50 ) als Comfortnet
 
Ik denk dat het allemaal zal blijven zoals het was. Als je een bepaald abonnement hebt, blijf je dat behouden. Ik heb nog altijd een PACK met expressnet. Bestaat al lang niet meer. Is sindsdien altijd aangepast geweest naar meer en groter, maar het pack blijft. Alleen als er een verhoging komt van alle tarieven, gaat deze ook met evenveel procent omhoog.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan