E-mail Thunderbird mail

Zie dat sinds een paar dagen van mijn Telenet account en Hotmail de namen in het engels staan, zoals prullenbak, spam, verzonden enz.
Bij jullie ook het geval?

Geen idee, ik heb wel Thunderbird maar ik heb die namen standaard in het Engels staan.
Misschien even bij de taal kijken in TB of die nog op Nederlands staat? Ik zou me kunnen voorstellen dat die door een bepaalde toetsencombinatie misschien per ongeluk versprongen is of zo.

Hier in Thunderbird alles - nog steeds - mooi in het NL.
Gmail in het NL zeg je, maar hoe lees je die ? Niet in Thunderbird, maar via Gmail uit je Google browser vermoed ik.
Die heeft dus niets met de andere te zien hé ..

Niet in Thunderbird, maar via Gmail uit je Google browser vermoed ik.
Waarom niet ook in Thunderbird? Waarom apart webmail gaan gebruiken als je al die accounts bij elkaar in 1 mail programma kunt zetten? Veel eenvoudiger lijkt me.

Dus ja als je ze bij elkaar hebt staan en gMail is dan wel in het Nederlands maar hotmail en Telenet niet, dan zou je bijna denken dat in de webmail iets op Engels is ingesteld, dus zou ik daar evt. nog eens gaan kijken naar de taal instellingen als daarvan op webmail iets in te stellen is tenminste.

Hier printscreen, ja alle emailaccounts in Thunderbird, zeer gemakkelijk, heb niks veranderd aan de instellingen. En mijn hotmail en Telenet webmail staan in het nederlands
1762072930703.png

Ik gebruik Outlook 2019 met daarin 10 verschillende accounts (IMAP vnl. maar ook enkele Exchange accounts en een paar self-hosted via een hosting provider) en ... had er nog nooit bij stilgestaan noch opgemerkt, maar hier is dat ook bij de ene NL en de andere ENG...
Zal wel afhangen van de instellingen van de mail provider op zijn servers maar is voor mij althans totaal onbelangrijk.

Terug
Bovenaan