Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo beste:ik heb een toetsenbord gekocht bij Saturn nml Sweex KB008 .Na het aangesloten te hebben kwam ik tot de vaststelling dat de pc het niet herkende en kreeg de melding "keybord error druk F11.Heb dat gedaan maar het werkte niet.Op mijn vorige pc kreeg ik ook die melding maar werkte die F11 wel.Na enige rondvraag zou ik een driver moeten installeren maar op google krijg ik de melding van geen driver voorhanden.weet iemand raad?op voorhand bedankt. Mazo:shame:
 
het toetsenbord dat je hebt gekocht is een plug and play en heeft dus geen speciale driver nodig. ik herken de error wel. ben die ooit wel eens tegengekomen. je hebt je pc sowieso toch al opnieuw opgestart nadat je het bord hebt aangesloten hé?
 
toetsenbord

als ik de pc opstart krijg ik gewoon de melding "keybord error" press F11.maar hij reageerd niet.Dit gaat niet voor de USB aansluiting als voor die ronde met een verloopstukje.Ik werk nu met een oud klavier (blijft soms hangen)welke is aangesloten op de ronde aansluiting(paars).Me gaan het bij gelegenheid eens uittesten op een andere pc.In drivers installeren ben ik zo gene crack.Mazo:duimop:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan