Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo
Ik bezit een laptop met windows 8.1. Wanneer ik mijn pc start komt er op het scherm een vakje waar ik mijn pin code moet inbrengen. Wanneer ik daar op tik komt er onderaan een mini toetsenbord waar ik mijn code kan intikken. Maar dat is nu verdwenen. Hoe kan ik dat terug krijgen.:p
Alvast bedankt
 
dit mini toetsenbord verschijnt dus op je scherm voordat Windows ook maar gestart is ....?
en dit is noodzakelijk om je pincode te kunnen ingeven als ik je goed begrepen heb ...
vraagje werkt het toetsenbord dan niet van de laptop?

*want zoals ik je nu begrijp is dit mini-toetsenbord verdwenen en daar dit een instelling is binnen de Windows kan er dus nu ook niet aan deze instelling gekomen worden !!
 
dat is het inderdaad ...
ik dacht dus dat men dit enkel kon activeren via de pc-instellingen > toegangkelijkheid > toetsenbord ....
maar ben hier verkeerd in geweest ..dit komt dan door het feit dat ik zelf een desktop gebruikt ..;)
 
secundair toetsenbord

secundair toetsenbord

Ik stuurde je een persoonlijk antwoord wist niet of zag geen mogelijkheid om te reageren. Nu wel. Mogelijks vind u mijn vraag duidelijker.
Ik herhaal ze nog maals. Alles is ok met het toetsenbord die meegeleverd werd mt windows 8.1 ik kan er dus mee werken.

Maar om mijn code in te brengen om mijn pc op te starten wanneer ik in het vakje klik die bij het opene verschijnt dat is niet meer te zien.
Het is er altijd geweest en nu weg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan