Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo allemaal ik heb een probleem als ik mijn Garmin routeplanner wil updaten ook het programma I tunes en I cloud geven een fout er komt dan bv. een bericht dat expressinstall.msi niet gevonden word ook bij de update voor de i phone een bericht dat icloudinstall.msi niet gevonden word wie kan mij helpen

Mvg
Piet

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
 
"Search" is een zeer belangrijk onderdeel voor de goede werking van Windows

"Search" is een zeer belangrijk onderdeel voor de goede werking van Windows

  • Mogelijk is de zoekfunctie uitgeschakeld ? Zie topic zoekfunctie
Het zoeken heeft mij echter in Win10 enorm ontgoocheld


  • Beperk U voorlopig op het zoeken de oorzaak voor één enkel symptoom. Als één probleem kan worden opgelost zullen de andere wellicht ook zijn opgelost.


  • Garmin heeft zo zijn eigen trekjes inzake software. De msi installer voor Express moet alleszins worden gevonden desnoods manueel ! Maar bij het installatie proces durven die mannen hun zaken gelijk waar rondslingeren ; en dan nog het liefst op de C:\ (root directory).


  • Let goed op waar de installers worden geplaatst. Meestal is dat default ingesteld op een map "Download". Maar men kan het zelf altijd aanduiden naar welke map een installer moet worden geladen. Kies alleszins een locatie op de systeemschijf en niet op een extern medium.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan