Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ik krijg ieder keer als ik updates open een bericht om de Brother printer te updaten , nochtans is mijn printer ook een HP net als de pc , hoe krijg ik dat weg ?
ga dat eens lezen eerst
en ook eens herdoen als adminstrator
ik laat nog iets weten later
ps : nog rap eens gewoon gekeken maar he je dat als administrator opent weet ik niet , het opent toch als RAR en uitpakken ....
(Start) > (Alle apps >) Brother > Brother Utilities word daar de brother utilities vermeld indien zo open je deze en je klikt verder op de naam/model van deze brother , klik op hulpmiddelen en vervolgens installatie ongedaan maken ..
*zie jij geen brother utilities dan download je het verwijder tool .. *zie bijgesloten bestandje
pak dit bestandje uit en dubbelklik op het bestand om het te starten .
Een map met de naam "rempnp" zal worden aangemaakt.
Open de "rempnp" map en klik op "BrRemPnP.exe" ("BrRemPnP", zonder toevoeging '.exe', kan ook getoond worden afhankelijk van uw pc instellingen).
Het dialoogvenster Brother device driver uninstall tool verschijnt.
Selecteer uw apparaat uit de keuzelijst.
Klik op OK
ik dacht dat je enkel de updates krijg als het apparaat is aan gesloten via usb of een wifi printer ,via wifi kan je dat zien via Verkenner en dan netwerk
dag Qtex , geprobeerd met dat tooltje en zie veel soorten printers en dan modellen , maar weet dus niet welk type ik heb , zie alleen 10.0.1.17119.1 bijde update
dan kun je dat tooltje dus niet gebruiken aangezien je niet weet welke je dient te selecteren.. dan blijft het probleem bestaan ..en blijf je deze update maar binnen krijgen .. het opnieuw installeren van Windows zou even wel dit probleem kunnen oplossen maar dit dien je zelf in overweging te nemen ..
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.