Windows 10 update printer

Status
Niet open voor verdere reacties.

georguy1

Steunend lid
Vip Lid
ik krijg ieder keer als ik updates open een bericht om de Brother printer te updaten , nochtans is mijn printer ook een HP net als de pc , hoe krijg ik dat weg ?
 

Bijlagen

  • Knipsel.JPG
    Knipsel.JPG
    30.2 KB · Weergaven: 122
ga dat eens lezen eerst
en ook eens herdoen als adminstrator
ik laat nog iets weten later
ps : nog rap eens gewoon gekeken maar he je dat als administrator opent weet ik niet , het opent toch als RAR en uitpakken ....
 
Dus DriverStoreExplorer.v0.11.64.zip uitpakken naar een map en dan met rechtermuis Rapr.exe als administrator uitvoeren

BTW: De brother driver(s) kan je vinden in map C:\Windows\System32\DriverStore\FileRepository\xxxxx\*.inf
 
Klik eens op
Start_sq.gif
(Start) > (Alle apps >) Brother > Brother Utilities word daar de brother utilities vermeld indien zo open je deze en je klikt verder op de naam/model van deze brother , klik op hulpmiddelen en vervolgens installatie ongedaan maken ..

*zie jij geen brother utilities dan download je het verwijder tool .. *zie bijgesloten bestandje
pak dit bestandje uit en dubbelklik op het bestand om het te starten .
Een map met de naam "rempnp" zal worden aangemaakt.
Open de "rempnp" map en klik op "BrRemPnP.exe" ("BrRemPnP", zonder toevoeging '.exe', kan ook getoond worden afhankelijk van uw pc instellingen).
Het dialoogvenster Brother device driver uninstall tool verschijnt.
Selecteer uw apparaat uit de keuzelijst.
Klik op OK
 

Bijlagen

  • delinf_10480.zip
    772 KB · Weergaven: 73
dan kun je dat tooltje dus niet gebruiken aangezien je niet weet welke je dient te selecteren.. dan blijft het probleem bestaan ..en blijf je deze update maar binnen krijgen .. het opnieuw installeren van Windows zou even wel dit probleem kunnen oplossen maar dit dien je zelf in overweging te nemen ..
 
je kan ook het bestand uit je register slopen zodat hij niet update?

Type regedit en ga bij optie zoeken ga je naar het bewuste inf bestand door het register heen.
Dan moet je de verwijzing naar dit bestand wissen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan