update

Status
Niet open voor verdere reacties.

bernard

Steunend lid
Vip Lid
Is het normaal dat ik nog geen bericht heb ontvangen voor de update voor Windows 10, april 2018? Ik heb nu de versie 1607 build 14393.
Beleefde groeten.
 
Oei nee dat is niet echt normaal. Je loopt een aantal updates achter. Momenteel is de laatste 1803-17134.191
Dus je dient eens manueel te zien of er updates zijn of anders eens een nieuwe media creation tool USB of DVD aan te maken. Ik neem altijd USB omdat je die gemakkelijker kan overschrijven en DVD moet je al een RW hebben vooraleer je dat kan doen.
 
cve, het is in orde hoor. Maar telkens als ik mijn updates controleerde zei hij dat de pc in orde was met de updates. Daarmee liet ik hem nooit opnieuw laten zoeken. Nu heb ik het toch gedaan en zag meteen dat het die update van april was. Toen ik hem moest herstarten las ik in het rood: "Sommige instellingen worden door uw organisatie beheerd.". Die update heeft maar een klein half uurtje geduurd. Op een andere laptop heeft het wel bijna 4 uur geduurd.
Bedankt voor de oplossing.
 
van die melding die in het rood staat moet jij je niets van aan trekken ...als de update er eenmaal aanwezig is en je dient je systeem te herstarten om de update te laten gebeuren dan zal je deze melding wederom te zien krijgen maar start je wederom zelf het zoeken op naar update's dan verdwijnt ook deze melding in het rood ..
*ook ik kreeg eerder deze melding in het rood te zien en heb daar al eens een melding van gedaan ..
Ashampoo_Snap_woensdag 13 juni 2018_07h30m56s_001_.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan