Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ook al geprobeerd, maakt niets uit.In de map SoftwareDistribution mag ALLES (folders en files) verwijderen die je kan verwijderen, nadat je de service Automatic Updates hebt gestopt. Dan delete van de GANSE inhoud (niet alles zal lukken, maar er blijft bijna niets staan). Dan de AU service opnieuw opstarten.
Laat er dan maar een uurtje overgaan en kijk dan terug even in je instellingen - updates en kijk wat je daar ziet staan ...
Ik ben er voorlopig helemaal weer klaar mee en ga straks lekker slapen en dromen over mijn fijne goede oude vertrouwde Windows 7![]()
Windows 10 KB4579311 fails to install and causes other issues
After downloading Windows 10 KB4579311 and KB4577671, users have found that it’s causing a wide range of issues, including system crashes and endless installation loop. On October 13, fondly referred to as Patch Tuesday, Microsoft rolled out the October Patch Tuesday cumulative updates to...www.windowslatest.com
Ik zou voorlopig nog even die update uitstellen. Zijn blijkbaar nog issues mee.
Ja, zo denk ik er ook over, was toch een van de betere Windows zonder al teveel trobbels,was fijn om mee te werkenIk ben er voorlopig helemaal weer klaar mee en ga straks lekker slapen en dromen over mijn fijne goede oude vertrouwde Windows 7
Er stond toch : "de posten na 8u30' gisterenavond" . Maar vermoedelijk zal dat wel aan de interpretatie gelegen hebben hé.ja aangezien je eerst 8.30uur neerschrijft en nu deze recht zet door 20.30uur er van te maken word het me nu duidelijk ..
wat 12u verschil toch kan doen hé !
Mik zei:"Heb deze morgen de Win10_20H2_Dutch_x64 die U doorspeelde laten lopen en dat was van het begin in orde. Deze heeft het probleem verholpen."
Ik heb er 18 van gemaaktok maar nu is wel een verkeerd bericht geselecteerd als zijnde de oplossing !