Opgelost updates

Status
Niet open voor verdere reacties.

lucky2000

Steunend lid
Vip Lid
hier ben ik weer. windows 7 kan geen updates meer uitvoeren. het mislukt altijd met verschillende foutcodes. ik heb al windows update agent gedaan ook al windows update gedaan verschillende malen. niets helpt
 
hier heb je het resultaat er is iets mis met het register. dank voor je hulp
 

Bijlagen

  • updates.jpg
    updates.jpg
    414.4 KB · Weergaven: 215
hoera window 10 geïnstalleerd met alles erop en eraan, maar nu kan ik geen programma meer installeren. ik wil malwarebytes installeren en krijg een foutcode 5
 

Bijlagen

  • malwarebytes foutcode.jpg
    malwarebytes foutcode.jpg
    205.8 KB · Weergaven: 221
je haalt best de Malwarbytes installatie bestanden opnieuw op want de genoemde " temptb" heb ik hier alvast niet vermeld staan ..
240456


**hieronder zie je alles vermeld staan in de map MBAMService.

240457
 
heb op het net gezien die foutcode 5 vee voorkomt in windows 10, en het lijkt me enkel bij antivirus programma's hier het log va adwcleaner
 

Bijlagen

  • AdwCleaner[C08].txt
    4.9 KB · Weergaven: 211
jij dient softonic links te laten liggen ik zie ook dat je wise-care gebruikt ook nog zo iets dat je beter links laat liggen .. vervolgens heeft de adwarecleaner niets bijzonders te melden ..denk dat de wise-care cleaner iets te uitbundig is geweest ..
*je zegt tevens je kan Malwarebytes niet opnieuw installeren .. dan dien je eerst wel al de mappen betreffende Malwarebytes te verwijderen van je systeem ..
m.a.w. deze in ProgramData dien je te verwijderen maar ook deze in Program Files (x86) of Program Files als ook in de map AppData/Local onder je gebruikersnaam
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan