Status
Niet open voor verdere reacties.
Dag,

Ik heb een usbstick die verschijnt op de tv als 'flash disk'
Op de computer kan ik hem elke gewenste naam geven maar op de tv blijft hij 'flash disk' heten.
Dus die naam zit ergens in de hardware.

Kun je zelf in een andere sticks zo'n naam ('flash disk') maken?

Alvast bedankt.

tveetje
 
volg dit topic al tijdje...mijn tv geeft helemaal niks van usb naam..koppel usb aan tv...druk op menu dan mediabroswer dan film muziek fotos kies ik film zie alle films die op usb staan heb een Sanyo
 
@Navarro indien je de stick vanachter in de tv plugt zou normaal gezien een schermpje in het midden van je tv dienen te verschijnen ...deze geeft dan de benaming weer van de stick ..
omdat dit bij u niet het geval is denk ik dat uwe stick niet herkend word ...nogthans vermeld je dat je deze dan via de mediabrowser kunt benaderen ....dan zit de stick ook waarschijnlijk niet recht streeks in de tv .
 
@Qtex hehe Navarro is wel ne rare kwiet maar nog niet helemaal......
kijk vanachter geen usb poort wel 3 op zijkant
wat ik doe zet tv en digicorder uit...
dan usb aan zijkant tv aan menu-mediabrowser films of ....en zie wat er op usb staat;)
 
geen naam!!!staat ineens op menu waar ik kan kiezen films fotos muziek..
maar staan alleen films op zodus komt er videos op scherm geselecteerd
 
Waarom zou er een naam van een USB stick op je TV scherm moete verschijnen? Gaat het hier over 2 dezelfde TV toestellen? Van de TS en navarro? Ik zie het probleem niet echt anders... als je dit al een probleem kunt noemen.
De firmware van een TV toestel bepaald toch zelf hoe het met extern media omgaat. Er zullen toestellen zijn die een popup venster tonen met "een naam" van het externe media... er zullen toestellen zijn die niets tonen maar enkel via een library de inhoud tonen van een extern media, en er zullen nog andere toestellen zijn die nog anders werken.
 
zelf heb ik geen probleem...aanhaalde gewoon wat mijn tv doet..werd me vragen gesteld..en antwoord en test gedaan.. meer niet... zie ook niet echt het probleem...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan