vaio entertainment common service is iets mis mee werkt niet meer( is iets van sony )

Status
Niet open voor verdere reacties.

raymon

Steunend lid
Vip Lid
ik heb de betrouwbaarheid laten draaien
veel rode x van vaio entertainment common service werkt niet meer

maar heb eigenlijk niets van sony of moet dat iets zijn van vlc player zijn

soms bevriest mijn pc en moet ik die afsluiten met de pc knop (misschien omdat ik soms te rap iets wil doen ? )
 
Nee dat is niet van VLC Player, vaio entertainment common service zal toch iets van Sony moeten zijn.

Kijk eens of er iets mee opstart en anders eens kijken of je het kunt verwijderen.
Ik heb even gezocht via Google, het zou hier ergens kunnen staan voor een 64 bits versie C:\Program Files\Common Files\Sony Shared\VAIO Entertainment Platform\SPF\SpfService64.exe
Voor een 32 bits versie is het een iets andere bestandsnaam waarschijnlijk.
 
heb alleen lege mappen gezien van sony die kan ik weg gooien zal nog eens verder kijken
 

Bijlagen

  • photo17925.png
    photo17925.png
    13.2 KB · Weergaven: 75
Ik denk dat dit progje er ooit eens opgestaan heeft en niet goed verwijderd was. Het staat nu nog in de opstart, maar het bestaat niet meer.
Dit kan een foutmelding geven in de betrouwbaarheid test. Op zich niet zo erg.

Je zou met regedit alle verwijzingen naar deze entertainment common service kunnen doorlopen en verwijderen. Maak dan altijd eerst een backup van het register. En weet je niet wat je doet, blijf dan van het register af.
 
het is play memories home (weet niet meer waar ik het gehaald heb zou dat bij medion pc meegekomen zijn ? )

zit in programfile x 86

misschien dat dat nog werkt zal eens zien
 
program werkt nog maar er zijn wel veel foto's waar een kruis staat met blanco foto's
kan zijn dat ik foto's ergens anders gezet heb
 

Bijlagen

  • photo17926.png
    photo17926.png
    103.2 KB · Weergaven: 95
Als je het toch niet gebruikt zou ik het proberen te verwijderen.
Geef deze opdracht eens appwiz.cpl op dezelfde manier zoals je ook betrouwbaarheid gaf.
Staat het programma daar bij ?
 
heb het bij program en onderdelen verwijderd maar het blijft er in staan ik tik ook op dat chinees maar voor de rest gebeurt er niks
 

Bijlagen

  • photo17927.png
    photo17927.png
    58.5 KB · Weergaven: 86
  • photo17928.png
    photo17928.png
    6.6 KB · Weergaven: 73
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan