Windows 10 verkenner - mappen - zoeken - enz : niets opent nog

Status
Niet open voor verdere reacties.
Besten,

Ik heb het steeds VELE malen gemeld op dit forum : "ik ben iemand die NIETS kent van PC en daarom UITERST tevreden is van het bestaan van zulk een forum en een hartelijk proficiet wens aan allen die mensen als ik kunnen helpen"

Dit gezegd zijnde heb ik terug een ALGEMEEN probleem : NIET en ALLES opent zich nog :
  • VERKENNER : Wanneer ik mijn PC open, dan staat de verkenner VOLLEDIG open : ALLE ,mappen ???
  • MAP zoeken : wanneer ik niet meer weet waar een bepaalde map zich bevindt, dan ga ik rechts boven en typ dank de naam in : gevolg : NIETS;
  • Om alle bladzijden te openen gebruik ik steeds op mijn scherm de toets met het symbool van Windows : WERKT NIET !!! Ik gebruik dan maar bovenaan "Bladwijzers".
  • Toets "CTRL" : voor alles waarvoor men dit moet gebruiken : deze werkt niet meer !!!
  • Toets "CTRL" : gebruik ik in combinatie met het "wieltje" van mijn muis om teksten te vergroten : nu gebeurt er niets meer.

Besten,

Er zal weeral IETS gebeurt zijn met mijn PC die dit alles teweeg brengt.
MAAR WAT ?????

Gaarne terug even de hulp van iemand.

Wat mij RAZEND maakt is het feit dat ik NOOIT aan de instellingen iets wijzig en dat PLOTS iets of alles wijzigt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ?????????????????????????


Flamingo 🤓 :mad:
 
Besten,

***** OPGELOST *****

Alles wat ik in mijn begin topic heb gemeld werkt nu VOLLEDIG GOED.
Heb deze week nog geen enkele moeilijkheid gehad ????????????? !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heb nochtans niets veranderd - vinkje weggedaan - vinkje geplaatst !!!!!

FLAMINGO :geek::devilish:
 
Ik vroeg me af : is deze Windows 10 eigenlijk wel legaal of op zijn plek?

Windows 10 Enterprise​

Deze versie is voor grote bedrijven, waarvan de systeembeheerders veel systemen tegelijk moeten beheren. Het grootste verschil met 'Pro' zijn de mogelijkheden voor beheerders om specifieke updates uit te voeren en om andere links te laten liggen, bijvoorbeeld als die andere programma's in de weg komen te zitten.
 
Daar vellen we als forumleiding géén oordeel over.

Policy is op dit forum (en vele andere) dat we bij vermoeden van illegale software of illegaal gebruik van legale software ons terughoudend opstellen, m.a.w. we verlenen géén medewerking aan het activeren of installeren ervan.
Maar de interne werking van vb. Outlook hangt uiteraard niet af van de licentie of het ontbreken ervan en we geven gebruikers wat dat betreft alle informatie waar ze naar vragen.

Maar we zijn noch een onderzoeksteam van politiediensten, noch de verdedigers van de rechtmatige belangen van de software-industrie. We houden onszelf gewoon aan de wet, maar dwingen die niet af van onze bezoekers. Die zijn en blijven zelf aansprakelijk voor wat ze doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan