Windows 10 verkenner

Status
Niet open voor verdere reacties.

bernard

Steunend lid
Vip Lid
Als ik mijn verkenner open en ik klik op “Deze pc”, dan krijg ik het volgende te zien.
Klik ik dan met de rechtermuis op op een willekeurig item om naar eigenschappen te gaan, dan krijg ik hetvolgende.
Normaal als ik in de verkenner klik op “mijn pc” moet ik toch zoiets te zien krijgen?
Ik heb reeds een systeemherstel gedaan en daar in de verkenner op “mijn pc” geklikt en daar was het terug normal, maar dan krijg ik Chrome niet open (wel Firefox).
Hoe kan ik die fout herstellen?
 

Bijlagen

  • ice_screenshot_20190830-133141.png
    ice_screenshot_20190830-133141.png
    43 KB · Weergaven: 181
  • ice_screenshot_20190830-133254.png
    ice_screenshot_20190830-133254.png
    13.8 KB · Weergaven: 201
  • ice_screenshot_20190830-134211.png
    ice_screenshot_20190830-134211.png
    32.2 KB · Weergaven: 182
het is onduidelijk welke screenshot bij welke regel hoort ..
jij heb blijkbaar dan de eigenschappen van je bureaublad willen opvragen en blijkbaar gaf deze bij u een foutmelding ..
je heb vervolgens een systeemherstel gedaan en je problemen welke deze ook mogen geweest zijn (is mij niet duidelijk welke problemen er waren ) zijn verdwenen ..
maar nu stel jij vast dat de Chrome browser niet te gebruiken is .. installeer deze dan opnieuw of herstel deze instellingen .

**zijn de afbeeldingen 1 en 3 wel degelijk afkomstig van de betreffende pc aangezien er SSD-W10 vermeld staat op de ene afbeelding en op de andere staat er Lokale schijf wat in feite niet kan ! **een benaming kan niet zomaar veranderen !

Ashampoo_Snap_vrijdag 30 augustus 2019_19h16m24s_005_.png
 
Laatst bewerkt:
Ik zal mijn probleem opnieuw formuleren.
Als ik mijn verkenner open en ik klik op “Deze pc”, dan krijg ik het volgende te zien. Afb.1.
Klik ik dan met de rechtermuis op op een willekeurig item om naar eigenschappen te gaan, dan krijg ik het volgende. Afb.2.
Hoe kan ik terug mijn eigenschappen zien?
 

Bijlagen

  • afbeelding 1.png
    afbeelding 1.png
    108.2 KB · Weergaven: 171
  • afbeelding 2.png
    afbeelding 2.png
    13.8 KB · Weergaven: 166
ik denk dat jouw gebruikers account beperkt is of anders gezegd beschadigd is..
open ik hier nu de eigenschappen van eender welke item dan zie ik deze ook ..
in jouw voorbeeld wil jij de eigenschappen van je bureaublad zien en krijg je een melding dat deze niet beschikbaar zijn ..

*wel vraag eens de eigenschappen op van de C en kijk vervolgens eens via de tap beveiliging hoe de beveiligings instellingen staan bij de vermelding Administrators zelf heb ik daar dus het volledig beheer enkel het vinkje bij speciale machtigingen staat hier uit al de overigen staan aangevinkt .
 
Qtex, er moet waarschijnlijk een ander probleem zijn denk ik. Nu is plots mijn geluid ook uitgevallen.
Als ik de eigenschappen van de C opvraag heb de zelfde melding.
 
gebruik jij een of ander optimalisatie tools zoal Ccleaner of Winoptimizer ..
*heb jij mogelijk iets verkeerds opgehaald … ik heb er het raden naar en weet dus niet wat er voorafgaande gedaan werd ..
**mijn advies is om eerst je systeem te scannen op mogelijke besmettingen ..gebruik je de Malwarebijtes premium al dan heb jij mogelijk géén besmetting of het moet zijn dat je een uitzondering aangemaakt heb ..
gebruik je géén Malwarebijtes premium dan beveel ik je een scan aan met de ADwarecleaner van Malwarebijtes
daarna voer je een sfc /scannow uit via een opdrachtprompt ( administrator) **vermeld wat deze te melden heeft !
 
start dan de opdrachtprompt(administrator) op zoals ik u eerder al vroeg om de sfc /scannow uit te voeren en deel het resultaat mee ..
*het log heb ik niet nodig !
 
er zijn systeem fouten aanwezig..
start vervolgens wederom de opdrachtprompt (administrator ) op en geef de opdracht DISM.exe /Online /Cleanup-image /Restorehealth
*vermeld het resultaat !
 
wel dan begrijp je de volgende regel blijkbaar niet .. de sfc /scannow geeft nu te kennen dat de eerdere systeemfouten hersteld werden .
Ashampoo_Snap_zondag 1 september 2019_13h36m33s_001_.png


*vraag nu eens de eigenschappen op van je bureaublad .. ben dan ook benieuwd !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan