Windows 10 verkenner

Status
Niet open voor verdere reacties.

bernard

Steunend lid
Vip Lid
Als ik mijn verkenner open en ik klik op “Deze pc”, dan krijg ik het volgende te zien.
Klik ik dan met de rechtermuis op op een willekeurig item om naar eigenschappen te gaan, dan krijg ik hetvolgende.
Normaal als ik in de verkenner klik op “mijn pc” moet ik toch zoiets te zien krijgen?
Ik heb reeds een systeemherstel gedaan en daar in de verkenner op “mijn pc” geklikt en daar was het terug normal, maar dan krijg ik Chrome niet open (wel Firefox).
Hoe kan ik die fout herstellen?
 

Bijlagen

  • ice_screenshot_20190830-133141.png
    ice_screenshot_20190830-133141.png
    43 KB · Weergaven: 177
  • ice_screenshot_20190830-133254.png
    ice_screenshot_20190830-133254.png
    13.8 KB · Weergaven: 197
  • ice_screenshot_20190830-134211.png
    ice_screenshot_20190830-134211.png
    32.2 KB · Weergaven: 178
is dit géén afbeelding van u ..
Ashampoo_Snap_vrijdag 30 augustus 2019_18h56m46s_001_.png

dacht dus van wel ..maar begrijp jij niet waarom ik daar naar vraag ..
wel als ik hier rechtsklik op de in de verkenner weergegeven bureaublad snelkoppeling en ik kies dan voor de eigenschappen dan krijg ik het volgende ook te zien maar jij dus niet .

Ashampoo_Snap_zondag 1 september 2019_13h55m59s_002_.png


*tevens heb je nog steeds niet geantwoord op de vraag in bericht #4 betreffende de eigenschappen van C ( administrator )
 
Maar Qtex, ik hoef geen eigenschappen te weten van het bureaublad; Dit is voor mij geen enkel probleem; ik zie ze. Het probleem is als ik ga naar de eigenschappen van bijvoorbeeld "Data" ga, dan krijg ik de melding "de eigenschappen van dit item zijn zijn niet beschikbaar". Maar dit heeft toch niets met het bureaublad te maken?
 
je afbeelding waar je deze een foutmelding geeft is nogthans toch van je bureaublad .. het staat er toch duidelijk bij … het is niet dat ik dit verzin !
ook in je openingsbericht van dit topic verwees jij naar deze foutmelding !
Ashampoo_Snap_vrijdag 30 augustus 2019_18h56m46s_001_.png
 
met een clipje bedoel jij een filmpje.. wel dan zou jij eerst dat filmpje moeten uploaden en hier dan de url neer zetten ..
ik upload soms een filmpje naar YouTube toe en plaats daarna hier de url van dat filmje ..
rechtstreeks hier een filmpje neer zetten kan niet tenzij je deze ingepakt toevoegt als een bestandje ..(echter mag dat bestand niet te groot zijn )
 
met een clipje bedoel jij een filmpje.. wel dan zou jij eerst dat filmpje moeten uploaden en hier dan de url neer zetten ..
ik upload soms een filmpje naar YouTube toe en plaats daarna hier de url van dat filmpje ..
rechtstreeks hier een filmpje neer zetten kan niet tenzij je deze ingepakt toevoegt als een bestandje ..(echter mag dat bestand niet te groot zijn )
Ik hoop dat dit voldoende is met deze link? https://www.4shared.com/video/j0Tyt4Sigm/ice_video_20190901-141650.html
 
blik dat filmpje eens in en voeg dit als een bijlage toe ..indien het filmpje niet te groot is dan zou dat moeten lukken en anders via YouTube je heb toch ook een google account ..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan