Windows 10 verkenner

Status
Niet open voor verdere reacties.

bernard

Steunend lid
Vip Lid
Als ik mijn verkenner open en ik klik op “Deze pc”, dan krijg ik het volgende te zien.
Klik ik dan met de rechtermuis op op een willekeurig item om naar eigenschappen te gaan, dan krijg ik hetvolgende.
Normaal als ik in de verkenner klik op “mijn pc” moet ik toch zoiets te zien krijgen?
Ik heb reeds een systeemherstel gedaan en daar in de verkenner op “mijn pc” geklikt en daar was het terug normal, maar dan krijg ik Chrome niet open (wel Firefox).
Hoe kan ik die fout herstellen?
 

Bijlagen

  • ice_screenshot_20190830-133141.png
    ice_screenshot_20190830-133141.png
    43 KB · Weergaven: 177
  • ice_screenshot_20190830-133254.png
    ice_screenshot_20190830-133254.png
    13.8 KB · Weergaven: 197
  • ice_screenshot_20190830-134211.png
    ice_screenshot_20190830-134211.png
    32.2 KB · Weergaven: 178
je omloopt en wijgerd te antwoorden op al mijn gestelde vragen … overloop het topic eens en beantwoord eerst al deze nog openstaande vragen .. volgens ik het vermoeden heb en dit werd eerder al geuit in één van mijn eerste berichten aan u had en heb ik het vermoeden dat uw account beschadigd is of over te weinig rechten beschikt .
 
je omloopt en wijgerd te antwoorden op al mijn gestelde vragen … overloop het topic eens en beantwoord eerst al deze nog openstaande vragen .. volgens ik het vermoeden heb en dit werd eerder al geuit in één van mijn eerste berichten aan u had en heb ik het vermoeden dat uw account beschadigd is of over te weinig rechten beschikt .
Qtex, wat je schrijft :"wijgerd te antwoorden op al mijn gestelde vragen " is grote zever! Wil je me dan eens zeggen wat ik nog moet beantwoorden aub? Ik weet echt niet wat ik over het hoofd zie hoor.
Op mijn andere pc en laptop heb ik geen enkel probleem.
 
Laatst bewerkt:
wat hebben nu de andere pc's met dit probleem te maken ..wees blij dat je account op die pc's de rechten hebben die ze moeten hebben .
in bericht #2 en 4 heb ik u een vraag gesteld en verkreeg ik hier volgens mij dan géén duidelijk antwoord op … en op de latere gestelde vraag al helemaal niet ..
 
wat hebben nu de andere pc's met dit probleem te maken ..wees blij dat je account op die pc's de rechten hebben die ze moeten hebben .
in bericht #2 en 4 heb ik u een vraag gesteld en verkreeg ik hier volgens mij dan géén duidelijk antwoord op … en op de latere gestelde vraag al helemaal niet ..
Vooreerst Qtex, op bericht 2 hoef ik niet te antwoorden, daar ik opnieuw ben gestart ben mijn probleem opnieuw te stellen in bericht 3.
Wat jou vraag betreft in bericht 4 heb ik je een antwoord gegeven in bericht 5.
Wat jou vraag in bericht 30 betreft, heb ik je antwoord gegeven in bericht 31. Dus, wat doe ik nog fout volgens U?
 
ik vroeg je over welke bijlage heb jij het nu ... ik heb helemaal géén bijlage toegevoegd die aan u gericht zijn ..
en wat antwoorde je mij .. jij antwoorde mij het volgende "Dit is zowel met de "C" als de "D" als de "E"

dit is géén antwoord op de vraag over welke bijlage jij het had in bericht #28

*je geeft enkel te kennen dat je van géén enkele station de eigenschappen kunt opvragen …
das dan toch een rechten probleem betreffende je account op dit systeem en heeft niets met je anderen systemen te maken ..
 
ik vroeg je over welke bijlage heb jij het nu ... ik heb helemaal géén bijlage toegevoegd die aan u gericht zijn ..
en wat antwoorde je mij .. jij antwoorde mij het volgende "Dit is zowel met de "C" als de "D" als de "E"

dit is géén antwoord op de vraag over welke bijlage jij het had in bericht #28

*je geeft enkel te kennen dat je van géén enkele station de eigenschappen kunt opvragen …
das dan toch een rechten probleem betreffende je account op dit systeem en heeft niets met je anderen systemen te maken ..
Ik kan toch nog wel een beetje lezen Qtex: Dit is wat je mij schreef: "

Bekijk bijlage 240796 .
Voor mij mag dit onderwerp afgehandeld worden, want je bent vandaag onuitstaanbaar Qtex.
Toch bedankt voor jou moeite.
 
je voegt nu een afbeelding toe in bijlage dat je eerder zelf heb geplaatst ..
in deze opdrachtprompt( administrator ) lees je in het geel geactuenceerd dat het eerder probleem met de eerste sfc /scannow verholpen werd ...je gewezen systeemfouten werden hersteld na het uitvoeren van de Dism.exe opdracht .. dat jij nu nog steeds géén eigenschappen kunt opvragen heeft eerder met je rechten te maken .
*ik ben volgens u onuitstaanbaar .. kweet niet hoe je daar nu bij komt ..
 
je voegt nu een afbeelding toe in bijlage dat je eerder zelf heb geplaatst ..
in deze opdrachtprompt( administrator ) lees je in het geel geactuenceerd dat het eerder probleem met de eerste sfc /scannow verholpen werd ...je gewezen systeemfouten werden hersteld na het uitvoeren van de Dism.exe opdracht .. dat jij nu nog steeds géén eigenschappen kunt opvragen heeft eerder met je rechten te maken .
*ik ben volgens u onuitstaanbaar .. kweet niet hoe je daar nu bij komt ..
Qtex, we zitten beiden op een volledig afgedwaald spoor. Sluit maar gerust deze topic. Bedankt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan