Varia VHS-banden op DVD zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

bernard

Steunend lid
Vip Lid
Ik heb het programma KONIG usb 2.Video-Grabber aangeschaft en geïnstalleerd. Ik weet niet hoe het moet gebruikt worden en heb niets van informatie gevonden op het net. Zou er iemand mij kunnen helpen aub? Groetjes.
 
Spons erover Philip, ik wilde dit gewoon eventjes melden.
Dan wil ik ook even iets melden.
Als leden of medewerkers oplossingen aanbieden en daar tijd in stoppen om u te helpen.
Leest u deze dan ook en doet u daar dan ook iets mee ?
Als ik uw antwoorden steeds lees, dan moet ik u helaas mededelen dat hieruit niet blijkt dat u onze antwoorden serieus neemt. Dan kun je je niet gaan verschuilen dat dit misverstanden zijn maar meer desinteresse.
Dan zit ik hier wel met een probleem door te denken, vanwaar uw vraag dan ???????

Ik vind dat iedereen, inclusief wivy behoorlijk netjes blijft en dan trap ik hier even in de verdediging voor ons lid wivy.

Komt nog bij dat u iets gekocht heeft zoals te lezen valt in dit topic en alle spullen voor uw snufferd heeft liggen en wij aan de andere kant van de lijn maar een beetje moeten gissen wat u daar heb liggen. Echt duidelijk bent u daar ook niet in.

Ik help graag mensen hoor, daar ligt het probleem niet. Maar eens stopt het dan van mijn kant en ga ik iets anders met mijn tijd doen.
 
Beste, sluit maar vlug dit hoofdstuk af. Ik ben jullie commentaar echt beu echt beu geworden. Ik vroeg enkel de handleiding om er mee te werken en jullie weten toch ook als je een progje KOOPT dat alles erbij zit!. Ik zie dan ook dat bericht 2, 6,7 niets met mijn vraag had te betekenen. Enkel bericht 8, 16 en 18 waren correct. Groeten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan