videobestand afspelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

bernard

Steunend lid
Vip Lid
Ik heb via internet 2 films gedownload "Final Destination 3D half SBS". Als ik ze afspeel met VLCplayer, dan is mijn scherm in tweeën verdeeld; dus heb ik een linker en rechter deel van de monitor met de zelfde film. Zou ik dit bestand misschien moeten wijzigen van naam?
Groeten.
 
Die vond ik maar enkel zo hoor Qtex. Maar ik zal mijn plan wel trekken: ik zal de helft van mijn scherm afdekken met een handdoek. Ik heb een groot beeldscherm, dus zal ik alles toch nog goed kunnen bekijken.
 
bernard;n229468 zei:
Die vond ik maar enkel zo hoor Qtex. Maar ik zal mijn plan wel trekken: ik zal de helft van mijn scherm afdekken met een handdoek. Ik heb een groot beeldscherm, dus zal ik alles toch nog goed kunnen bekijken.

Om een 3D film te bekijken hebt u een speciale 3D bril nodig.
 
bernard;n229471 zei:
Ja, dit heb ik geprobeerd hoor, doch dit item is te oud om nog te kunnen downloaden. Toch bedankt voor je vlugge antwoord.

dat ligt dus aan de retentie van de payserver die je in gebruik heb ...ik heb deze die ik noemde van 1327 dagen oud hier nog kunnen binnen halen...
 
Skippy, die link was echt waardevol hoor. Het is zonder probleem geweest. Er zijn 2 nadelen; men kan die film niet opslaan en de ondertitel blijft nog dubbel. Van harte dank.
 
VLC is een player, voor zover ik weet kun je met geen enkele player een bestand opslaan. Ik dacht dat het hier alleen om het bekijken van een film ging.
En de dubbele ondertiteling had ik niet omdat ik mijn film gewoon in het Engels zonder ondertiteling bekeken had.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan