Audio Waarom Kan ik WAV bestand niet afspelen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo beste mensen, ik heb een WAV muziekbestandje gekregen van mijn zoon, maar kan die op mijn Laptop Vivobook niet afspelen. Niet met Windows media player en ook niet met de VLC Player. Ik krijg daarbij de melding dat het bestand mogelijk beschadigd is, maar dat laatste geloof ik niet, want ik kan het bestand wel op mijn Android smartphone afspelen. Ik stuur het bestandje hierbij mee (link).

._AC-BetterMan.wav

Ik hoop dat iemand weet wat hier aan de hand is, want ik snap er niets van.
groet,
Cor Jansen
 
Klopt niet ... de bestanden die je op je smartphone afspeelt zijn zeker niet dezelfde als wat je in je vraag #1 had toegevoegd.
Het bestand dat in je #1 staat is nl. op de header na léég !!! (zie # 9 van @DDragon80 ) Kan je onmogelijk afspelen, ook niet op je smartphone.

Je denkt dat het om dat bestand gaat maar het zal 1 ander of meerdere andere bestanden zijn op je smartphone, dan voordien op je laptop. Door het opnieuw downloaden heb je dus gewoon het corrupte, lege bestandje vervangen door de nu correcte bestanden. En daarom is het nu in orde. Niets bijzonder dus ...

Case closed.
 
Jouw analyse hierboven zal zonder meer juist zijn, maar Ik meen ook enige irritatie bij jou te merken Philip, dat vind ik jammer. Ik zal proberen in het vervolg duidelijker te zijn in mijn vraagstelling.
Groet,
Cor
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan