Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb eens MacOS Mojave geïnstalleerd in virtualBox alles ging goed tot ik de taal moest kiezen gaat de muis niet en toetsenbord ook niet?
Iemand een idee met windows installatie op virtualBox heb ik dit niet.
MacOS op een ander platform dan Apple hardware is niet gesupporteerd. Apple staat zoiets uiteraard niet toe. Dus is het ook heel normaal dat dit out of the box niet werkt.
Dit gezegd zijnde, zijn er bijvoorbeeld voor VMware wel patchen beschikbaar die zulke installaties mogelijk maken. Heb ik vroeger al een paar keer gebruikt op VMware workstation. Zelfs voor ESXI waren er patchen beschikbaar.
Voor virtualbox weet ik niet of men dit al voorzien heeft...
ps; ik zie net dat wivy je al verwijst naar een link waar men dit met een custom vmdk voor elkaar gekregen heeft. Zal dus zowiezo niet gaan met eender welke macOS installatie.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.