Voor als je denkt een bril nodig te hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste MIK, Die verzekering is 35€ en geen 304, dat is voor de montuur, glazen en de verzekering samen 304€. ik zou ook geen 304€ verzekering betalen voor een bril hoor. Je zegt dat je bril slechts 150€ heeft gekost? Heb jij dan de basic glazen dan genomen?

Neen, verkleurende. Let wel, dit is zo een jaar of 8 geleden. Betreft die verzekering, denk dat ik toch eens naar mijn bril zal moeten laten nazien.
 
Neen, verkleurende. Let wel, dit is zo een jaar of 8 geleden. Betreft die verzekering, denk dat ik toch eens naar mijn bril zal moeten laten nazien.
Of na 8 jaar eens uitkijken voor een nieuwe. Ik doe zeker geen 8 jaar met een bril. Mijn ogen verslechteren sneller dan dat hoor. Iedere keer ik andere glazen nodig heb, is het een compleet nieuwe bril, op die 39€ voor de montuur zal het dan ook niet meer aankomen. Ik kies nooit een merk montuur. Mijn huidige bril is nu dik anderhalf jaar oud. toen laten controleren bij Hans Anders en ik mocht blijven houden wat ik had. Nu Anderhalf jaar later nog eens naar de oftalmoloog geweest. mijn zicht voor ver verslechterd en nu ook om te lezen. Straks is het gedaan om met een vergrootglas rond te lopen. Het is waarschijnlijk een grappig zicht om mij bezig te zien met mijn vergrootglas.
 
ik heb in het jaar 2015 bij Hans Anders te Houthalen me een bril aangekocht op sterkte met verkleurende glazen er was toen op dat moment een actie ...d.w.z. of 1 bril aan 50% of een 2de bril gratis ...ik heb toen gekozen om 2 brillen te nemen voor de prijs van 1 bril m.a.w. ik betaalde 219€ voor 2 brillen met verkleurende glazen op sterkte...kraswerend+ontspiegeld+cleancoat 75€/glas

*op dit moment is er bij Hans Anders een actie gaande tot en met 3 maart op aankoop van een bril met multifocale glazen de korting bedraagt 200€ op Excellent *ik kreeg hier zo een kortingsbon toegestuurd.

21f0b8ace2-Ashampoo_Snap_2018.02.13_00h09m13s_001_.png
 
Ik heb sinds gisteren avond mijn multifocale bril. Ik moet wel zeggen dat het ff wennen is. gisteren avond had ik er niet veel last van, maar vandaag heb ik op het werk toch anderhalf uur meer wazig gezien dan scherp. Maar daarna ging het meestal wel goed. Nu heb ik er geen last meer van. Alles gaat vanzelf nu. Juist nog het naar de grond kijken is een beetje raar, ik moet echt met mijn kin tegen mijn borstkas gaan om de grond scherp te zien. Maar dat is logisch gezien het leesgedeelte onderaan in de bril zit. Dus zal dat voor altijd zo blijven en bij iedereen die een mulitfocale bril heeft. Dus ik ben er al aan gewent.
 
Ik heb sinds gisteren avond mijn multifocale bril. Ik moet wel zeggen dat het ff wennen is. gisteren avond had ik er niet veel last van, maar vandaag heb ik op het werk toch anderhalf uur meer wazig gezien dan scherp. Maar daarna ging het meestal wel goed. Nu heb ik er geen last meer van. Alles gaat vanzelf nu. Juist nog het naar de grond kijken is een beetje raar, ik moet echt met mijn kin tegen mijn borstkas gaan om de grond scherp te zien. Maar dat is logisch gezien het leesgedeelte onderaan in de bril zit. Dus zal dat voor altijd zo blijven en bij iedereen die een mulitfocale bril heeft. Dus ik ben er al aan gewent.

Met een multifocale bril, moet je veel gebruik maken van de wendingen van Uw hoofd. Maar als je zegt dat je moet heel diep gaan om Uw voeten te zien, dan staat hij mogelijks iets te hoog. Maar je voelt het wel. Als je morgen of overmorgen opstaat en draaierig bent, weet dan dat je bril zeker fout zit.
 
Klopt dat wel?

Mij is ten oren gekomen dat hij stopte en 3 meter achteruit ging, hij wist niet hoe groot ie werd.

toen ik als klein manneke voor de eerste keer een 'stijve' kreeg ben ik flauwgevallen. al het bloed uit mijn hersenen ging namelijk naar dat lid...
 
Voor als je denkt een bril nodig te hebben.

Ook hier brildrager en slechthorend. Mijn moeder had haar beide hoorapparaten bij Lapperre aangeschaft en klaagde steeds van ruis aan de telefoon of wanneer zij t.v. keek. Heb mijn brillen, zowel leesbril, verzicht als zonnebril op sterkte bij Hans Anders n promotie van 3 voor de prijs van 1 aangekocht. Ben er nog steeds zeer tevreden over. Ben nadien om advies voor een hoorapparaat bij Hans Anders geweest en heb beide daar aangeschaft aan 1/3 van de kostprijs van moeder haar hoorapparaten. Ben nog steeds een zeer tevreden klant. He leven is zo al duur genoeg. Mijn echtgenoot heeft zijn multifocale bril in de kast liggen. Was bestuurder van een graafmachine en had geen dieptezicht meer. Viel er ook meermaals mee van de trap. Draagt nu 2 aparte brillen.
 
toen ik als klein manneke voor de eerste keer een 'stijve' kreeg ben ik flauwgevallen. al het bloed uit mijn hersenen ging namelijk naar dat lid...

Nu kunnen er dan 2 vragen opkomen.
1 : Was hij dan zo groot.
2 : waren er dan maar zoveel ......
 
Tis Long Don Silver.......:lachen78:2 liter bloed pleite.

Of The Eliphant Man, maar die is overleden, ze hebben er een instant bungalotent van gemaakt, je moest er wel steeds over wrijven.
[h=1][/h]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan