vraag over een Office programma

Status
Niet open voor verdere reacties.

georguy1

Steunend lid
Vip Lid
ik heb al lang een Office proff. plus 2016 programma op de pc , maar moet die regelmatig activeren, via een programma waar ik veel last mee heb
nu zou ik dat vervangen door gewoon met Libre OFF te werken en dat gaat goed heb ik gemerkt en gratis
maar als mijn outlook open komt daar ook eerst op dat de office niet geactiveerd is
dus mijn vraag is ; als ik die proff office verwijder ga ik nog mijn mails via outlook kunnen openen
OF heeft het een niets met het ander te maken ?
 
je gebruikt dus een niet legale Microsoft Office2016 welke je dan om de 3 maanden dient te activeren ...hier omtrent mag je geen hulp verwachten ..
wat betreft je huidige mails die op Outlook Office 2016 staan dien je deze te importeren naar libre office wil je deze behouden ..
ik denk dat indien jij je huidige Office 2016 verwijderd dat je automatisch terug valt op de webmail Outlook.com *beta (om deze beta versie te kunnen gebruiken dien je aangemeld te zijn met je Microsoft account ) en mogelijk dat je mails daar terug te vinden zijn .. (heb zelf nooit een Microsoft Office gebruikt )..
 
Outlook 2016 is een onderdeel van Office 2016. Dus ja... verwijder je Office 2016 volledig, dan is alles weg...
Tegenwoordig heeft elke email provider wel een webmail ter beschikking om je mail te raadplegen en verzenden. Dus dat is normaal gezien geen ramp.
 
dag Qtex
er is een beetje misverstand denk ik in de briefwisseling :
ik begrijp idd dat u daar geen ondersteuning voor geeft voor dat illegaal Office program
maar de bedoeling is om dat illegale Office definitief te verwijderen en verder te werken met bvb de Libre die ik er op heb gezet
omdat ik toch maar met Word en Exell werk ( bij Libre uitaraard ander namen ) en dat lukt in libre om te openen en te maken
maar nu hoor ik inks en rechts dat je dan geen mails meer kunt binnenhalen met die Libre
mijn mails komen nu binnen via outlook 2016 ( zie bijlagen )
daar komen de Telenetmail van mij toe en de Outlook en Gmail van mij en dat van de vrouw
blijkbaar zou ik iets moeten doen via Windows 10 om daar mails binnen te halen
OF is er iets anders en beters ?

ps : u mag uiteraard die bijlagen en het bericht verwijderen als u meent dat het te gevaarlijk is om op deze bericht te zetten
 

Bijlagen

  • 2018-11-23 (1).png
    2018-11-23 (1).png
    289.8 KB · Weergaven: 89
  • Knipsel.JPG
    Knipsel.JPG
    86 KB · Weergaven: 76
jij bent mogelijk verkeerd omdat ik de indruk krijg dat jij denkt met libre office ook te kunnen mailen ..
ik heb hier eens de handmatige setup gestart van libre office waar je dus zelf kunt aangeven welk onderdeel er mag geinstalleerd worden …
wel ik zie daar dus nergens een optie om te mailen …
Ashampoo_Snap_vrijdag 23 november 2018_13h51m02s_007_.png

je dient dus gebruik te maken van de mail app in de Windows10 of via de webmail client van Telenet of de webmail Outlook.com
 
dank u
het is dat wat ik wilde zeggen dat ik links en rechts al gehoord had dat je met Libre niet kon mailen ( zoals ik beschreef ) , maar nu zie ik het zwart op wit
bedankt voor de mail
ondertussen toch die office weer in gang gekregen ( maar voor hoelang weer )
maar ik ga uitkijken denk ik naar een officieel BETAALD office programma
dan geen miserie meer denk ik

veel mercie voor al je antwoorden
grtn ,G.
 
Qtex;n236577 zei:
waarom er moeilijk overdoen ..je kan een geldige licentie aankopen voor de Microsoft Office Pro plus 2019 voor 25€
je geeft je email adres door en als de betaling rond is krijg je de licentie + de download link toe gestuurd ..

*dat het via een Duitstalige site gaat wilt niets zeggen de office is in het Nederlands te gebruiken .
Dat is dan een abonnement ,en jaarlijks 60€ , als dat zo niet is loont het zeker de moeite om te kopen .
 
het is een volwaardige product dat niet jaarlijks dient verlengt te worden er zit wel een haakje aan ..
het is namelijk zo dat je via de mail een 25 cijferige code ontvangt en deze kun je maar 1x gebruiken en dit binnen de 10 dagen ..
is deze code 1x gebruikt geweest dan kun je deze niet meer hergebruiken ...wil je een code die je minstens 10x kunt hergebruiken dien je deze dus niet aan te kopen voor 25€ en betaal je wellicht iets meer !

**wil je er eentje die je meermaals kunt hergebruiken dan betaal je 49,50€ bij Digital License voor de Microsoft Office 2016 Professional Windows versie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan