Vraagje ivm Nokia 7+

Status
Niet open voor verdere reacties.

roxy

Steunend lid
Vip Lid
Beste, ik heb een nieuwe smartphone, ik heb er geen internet abb. voor en gebruik hem thuis via mijn PC wifi.
Ik heb het mobiele netwerk zoals roaming uitgeschakeld, maar ik zie dat ik nog datagebruik heb die aangerekend wordt, wel miniem, ik zie dat er enkele programma's de oorzaak zijn van dit gebruik, zoals Android besturingssysteem, Google, Outlook, You Tube enz.
Weet iemand hoe ik dit verbruik kan uitschakelen, ken er in feite niet zoveel van en daarom mijn vraag.
mvg
Eddy
 
In principe zou je geen data verbruik mogen hebben als je mobiele data en je roaming af ligt. Als je toch nog verbruik hebt terwijl deze twee uitgeschakeld zijn, weet ik het ook niet wat de oorzaak hiervan is. Normaal gezien verbruikt je toestel dan totaal niets als je deze 2 uitschakelt.
 
In principe zou je geen data verbruik mogen hebben als je mobiele data en je roaming af ligt. Als je toch nog verbruik hebt terwijl deze twee uitgeschakeld zijn, weet ik het ook niet wat de oorzaak hiervan is. Normaal gezien verbruikt je toestel dan totaal niets als je deze 2 uitschakelt.

Ok dacht ik ook, maar ik zie dat deze progs zoals google etc, mobiele data verbruiken op de achtergrond en deze stonden op toestaan, heb deze nu uitgeschakeld, denk dat het zal opgelost zijn.
Hartelijk dank
Ed
 
Ah, je had permissie verleend aan uitzonderingen. Daar ging ik eigenlijk niet vanuit. Dat is nooit ergens voor nodig. Die moeten geen voorrang krijgen hoor. Ze moeten net als de rest maar wachten op wifi of tot je wee data hebt. Ze zouden dat wel willen hoor, maar zij gaan u ook geen geld komen toestoppen om hun ei te komen leggen bij u he.
 
  • Leuk
Waarderingen: roxy
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan