vraagje over samsung galaxy tab 2 10.1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi

ik heb een samsung galaxy tab 2 10.1 kan ik daar linux op zetten en zo ja hoe kan ik dat doen.
Alvast bedankt.

Grt

[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]Gizmo[/FONT]
 
Android is een soort Linux, het draait op een kernel van Linux. Maar Linux zelf erop draaien zou ik dus niet meteen gaan proberen. Als je dat wil gaan doen moet je wel al goed weten met wat je bezig bent. Je moet goed weten wat jailbraeken is, als je dit niet weet stopt het hier al meteen.
als je nog nooit geroot hebt blijf je er dan het best met vanaf. Want je zult moeten verder gaan dan rooten alleen. Je zult een ROM moeten zoeken die compatible is met je tablet. Ik kan je daarvoor doorverwijzen naar XDA forums. Daar word doorgaans ook wel een tutorial meegegeven van hoe je tewerk moet gaan. Maar nogmaals, als het gegeven rooten je vaag in de oren klinkt, begin er dan in de verste verte niet aan.
Wat jij wil doen is nog iets heel anders dan een Andere ROM die Android gerelateerd is op je toesel plaatsen. Ikzelf zie mij daartoe niet eens in staat.
Gezien je de vraag stelt hier, lijkt het mij ook hoogstonwaarschijnlijk dat jij de skils in huis hebt om zo diep in de kernel van je toestel de graven.
 
dit kan enkel indien je eerst de galaxy tab heb gerooted ...
hoe en wat jij dient te doen lees je hier ... How to Install Ubuntu Linux on Galaxy Tab 10.1! [Tabuntu] | Galaxy Tab Hacks!

* dit is uitsluitend op eigen verantwoordelijkheid !

Met wat Q hier post kan je dus verder aan het werk. Maar wees er dan ook zeker van dat je de volledige verantwoordelijkheid zelf draagt. Wij noch het forum kunnen nooit in gebreke gesteld worden als er iets fout loopt waar de kans wel vrij groot voor is. Ze schrijven wel, dat de errors die komen mogen over het hoofd gezien worden, maar dat is voor mij al meteen iets waarop ik afknap.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan