Status
Niet open voor verdere reacties.

Mik

Medewerker
Forumleiding
In het startmenu van Windows 10 zit een vreemde tegel. Zie afbeelding helemaal rechts onderaan.
Daar staan drie icoontjes van programma's op. Tegel doet niks. Is niet te openen of verwijderen.
Hoe krijg ik die weg?

Start.jpg
 
ik zie bij u nog steeds een tegel met het pijltje ...wellicht dat je nog een paar te samen heb staan want dit pijltje komt dan pas te voorschijn ..deze zou nu in feite er niet mogen staan !

klopt, Oulook zou ik moeten verwijderen en terug installeren. Maar dan blijf ik nog altijd met dat icoontje zitten waar niets mee gebeurd.
Als ik outlook verwijder, moet ik eerst alle mail verplaatsen om daarna terug op te vissen. Maar dat doe ik vanavond niet.
Probleem begon met dat ene icoontje waar niets mee te doen was.
 
Ok, is weg. Heb uiteindelijk outlook verwijdert. Daarna schoot er nog één programma over genaamd "stappenbeschrijving". Die heb ik losgemaakt van start en tegel was weg. Raar maar voorheen lukte dat losmaken niet. Ten lange leste, Outlook terug gezet. Eind goed, al goed.
Bedankt voor de hulp.
 
fijn dat het je gelukt is ...
ik was de gehele tijd mijn systeem aan het doorspitten naar de opslaglocatie van de app's opgehaald via de store ...uiteindelijk heb ik ze dan ook gevonden ... deze opslag locatie bevind zich dus op de C:/Gebruikers / eigen gebruikersnaam / AppData /Local / Packages
 
fijn dat het je gelukt is ...
ik was de gehele tijd mijn systeem aan het doorspitten naar de opslaglocatie van de app's opgehaald via de store ...uiteindelijk heb ik ze dan ook gevonden ... deze opslag locatie bevind zich dus op de C:/Gebruikers / eigen gebruikersnaam / AppData /Local / Packages

Ook gevonden, maar het zou ook zoeken worden om een app te vinden. Soms zie je helemaal geen verwijzing naar de naam.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan