Status
Niet open voor verdere reacties.

Jan M

Steunend lid
Vip Lid
Ik heb een tablet AudioSonic type TL-3491 en heb deze over een tweetal maanden geleden gekocht bij Gamma. Dit toestel heb ik toen in orde gebracht met wachtwoord en patroon en ingepakt om cadeau te geven met kerst. Bij het openen van het pakje vroegen ze mij natuurlijk om het wachtwoord en patroon en sorry ik kon het niet meer herinneren. Stom en onvergeeflijk natuurlijk om het niet ergens op te schrijven. Weet iemand een oplossing aub?
 
u kunt trachten het apparaat te resetten door aan de achterkant waardat de reset toets bevind een recht geplooide paper clip in te drukken ..
Ashampoo_Snap_2014.12.26_12h13m42s_001_.png
 
Ik heb dit tweemaal geprobeerd, maar krijg telkens weer mijn opstartscherm
 
ik ben al de gehele tijd aan het zoeken hoe je deze naar de fabrieksinstellingen terug zet ...
helaas moet ik je meedelen dat er over dit tablet niets te vinden is ...
er word wel aangehaald dat je waarschijnlijk een combinatie van de opstart/volume buttons en de reset toets dient te gebruiken maar hoe en wat staat nergens vermeld ...
m.a.w. je dient dit zelf te onderzoeken ...houd bijvoorbeeld de opstart toets eens 10 seconden in voordat je de volume knop indrukt of druk ze eens beiden gelijktijdig in en hou deze ingedrukt tot je het android logo ziet verschijnen ...ga dan naar " instellingen " fabrieksherstel .
 
U kunt het apparaat resetten door de RESET-toets aan de achterzijde met een
paperclip in te drukken.
Zie handleiding
 

Bijlagen

  • 2014060310116gebruikershandleidingcom.pdf
    3.1 MB · Weergaven: 303
Ik heb nu op de reset knop blijven drukken en tegelijkertijd op de power knop rammen en dan kwam er opeens een dos? scherm met herstelinstellingen. Dus kon ik opnieuw beginnen met een normaal scherm. Hartelijk dank aan Qtex
 
@Tuts dit werd al meegedeeld doch het gaf niet het gewenste resultaat !

fijn te lezen dat je het gevonden heb ..

dus om een fabrieksherstel te bewerkstelligen dient men de Reset button ingedrukt te houden en tegelijkertijd ook de opstarttoets ..
 
Dat hangt af van type tot type. Er zit helaas geen vast patroon in. Mijn netbookje valt bv niet te resetten op zo een manier( terwijl ik ook een reset knopje heb op de onderkant), Mijn tween 7" tablets kan ik ressetten gelijk hier aangegeven en de 9" tablet geeft niet eens een reset knop en daar is het met de power knop ingedrukt houden( anderhalve minuut)
 
Voor mij is dit probleem opgelost en kan dit als afgesloten beschouwen Aan allen dank voor de moeite natuurlijk
 
dan sluiten we dit topic maar ... de TS geeft immers aan dat het probleem opgelost is .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan