Status
Niet open voor verdere reacties.
Geachte Dames / Heren Op mijn externe harddisk heb ik een aantal films opgeslagen. Mijn vraag is of het mogelijk is enkele films door middel van een wachtwoord te beveiligen b.v. door deze in een aparte map onder te brengen op deze harddisk. Met vriendelijke groeten Severins
 
dit tool werd niet door mezelf getest ... maar deze zou de klus kunnen klaren en is gratis in gebruik voor thuisgebruikers ..
download Secret folder

SecretFolder: Mappen verbergen en beveiligen met een wachtwoord.

SecretFolder: Installatie
In tegenstelling tot de eerder vermeldde download laat SecretFolder zich installeren zonder rotzooi.
Het enige wat u moet doen is de gewenste taal kiezen (Nederlands is niet beschikbaar), de gebruikersovereenkomst accepteren en op Next > OK klikken.
Verder hoeft zich nergens nog iets van aan te trekken.
Nadat de installatie voltooid is, nestelt SecretFolder zich in het systeemvak.
Het programma openen via een snelkoppeling op het Bureaublad kan ook.
**lees meer over SecretFolder op PCLeek..
bron=PCLeek
 
Of FolderLock Folder Lock - Lock, Hide, Encrypt, Backup files - Free Download
De Free versie volstaat prima om schijven of mappen of bestanden te verbergen door deze te beveiligen met een wachtwoord.
Verder zitten er in dit programma nog een paar handige futures zoals bestands versleuteling.

FolderLock.jpg
 
Secret Folder kan men enkel op de C installeren ..
FolderLock laat zich ook elders installeren .. zo heb ik FolderLock op een externe schijf geinstalleerd en de mappen of bestanden die men hier inplaatst worden verborgen tot men de usb stick of de externe schijf weer aansluit op de pc welke men hier gebruikt heeft om FolderLock te installeren op de externe media ...
aangezien er 1 regel in het register word weg geschreven ..
*ik heb de externe schijf hier niet kunnen aansluiten op een andere computer ..

**echter FolderLock is een trial versie die men maximaal 25 dagen gratis kan gebruiken en wil men deze verder gebruiken dient men deze aan te kopen !
Ashampoo_Snap_2017.02.11_15h41m39s_001_.png

***SecretFolder is en blijft gratis in gebruik deze heeft wel minder opties dan FolderLock en deze kan NIET op een andere locatie geinstalleerd worden dan de C.
 
**echter FolderLock is een trial versie die men maximaal 25 dagen gratis kan gebruiken en wil men deze verder gebruiken dient men deze aan te kopen !
Bekijk bijlage 18028

***SecretFolder is en blijft gratis in gebruik deze heeft wel minder opties dan FolderLock en deze kan NIET op een andere locatie geinstalleerd worden dan de C.

Hé getver, is dat tegenwoordig zo. Dat was niet, de Free was dan ook altijd echt Free
Sorry ik wist niet dat dit veranderd was met dit programma.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan