wachtwoord op pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

raymon

Steunend lid
Vip Lid
ik zou een wachtwoord moeten maken op deze pc
nu start deze pc gewoon op zonder wachtwoord hoe moet ik dit eigenlijk doen ?
mijn account staat mijn voornaam en mijn mail adres ?
hoe moet ik eigenlijk een wachtwoord maken liefst pincode
ik heb daar nooit een wachtwoord op gezet maar kan niet verder omdat microsoft account een wachtwoord vraagt
 
je bedoeld dus dat je nu aangemeld bent onder het Microsoft account .. dan is er al een wachtwoord actief want je kunt dus het Microsoft account niet gebruiken zonder een wachtwoord of een pincode of het aanmelden via een vinger afdruk of een gezichts herkenning …
welke methode er gebruikt word is afhankelijk van het systeem en wat er werd geactiveerd door u .
 
nu kan ik niet meer volgen heb het wachtwoord gevonden van microsoft en veranderd in pincode
hij start nog gewoon op zonder wachtwoord of pincode
wat moet ik dan nog doen ?
 
Het wachtwoord blijft wel behouden, zelfs al ben je over gestapt naar een pincode. Het is niet zo dat je wachtwoord dan komt te vervallen. Je hoeft dus je wachtwoord ook te blijven onthouden als je bent over gestapt naar een pincode. Want eens in de zoveel tijd vraagt de pc dan eens het wachtwoord in plaats van de pincode. Je kan die dan maar beter ergens opgeschreven hebben of onthouden hebben voor het geval je pc dit vraagt.
 
dat staat hier in mijn boekje mijn microsoft account wachtwoord en pincode
maar weet niet hoe ik nu mijn pincode moet activeren dat ik de pincode moet invullen bij het aan melden op de pc
 
als jij het aanmeldscherm zie heb jij dan geen mogelijkheid om op "andere aanmeld opties " te klikken ..zodoende dat jij het pincode klavier kunt selecteren ..

het aanmeldscherm dat ik dus bedoeld ziet er zo uit als deze ..
Ashampoo_Snap_zondag 20 mei 2018_01h30m31s_003_.png
 
nee dat heb ik niet dat blokje waar je het wachwoord moet invullen

heb wel bericht gekregen dat er iets fout was je microsoft account inschakelen voor windows hallo (eerder stond er die hello staat niet op de pc )

zal ik hem nu nog eens afsluiten de computer ?
 
denk dat er een update binnengekomen is en dan herstart deze ook wel eens zonder dat jij je dient aan te melden ..herstart de pc eens maar ga eerst eens kijken bij " bijwerken en beveiliging" update of er niet vermeld staat dat je dient te herstarten ..indien zo dan gebruik je die optie !
 
zou kunnen dat de optie pincode pas actief word na het opnieuw aanmelden ( durf het niet met zekerheid te bevestigen ) ook kan deze te voorschijn komen bij het indrukken van "ctrl+alt+del "
 
nee daar dien je zelfs niet aan te denken tenzij er nog een andere gebruiker aanwezig is ..let op ik heb dit nooit eerder gezien of gebruikt dit is "nieuw " voor mij .

jij bedoeld dus dit !
Ashampoo_Snap_maandag 25 juni 2018_21h21m35s_001_.png
 
nee afmelden kan geen kwaad ..
vergrendelen is gewoon hetzelfde als slaapstand ...men speelt met onze kl...… door dit nu "vergrendelen ' te noemen … denk dat er nog vele zich gaan afvragen was da !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan