Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Goede namiddag.
Ik heb een pc die ik wil opstarten, doch er moet een wachtwoord worden gegeven en dit ken ik niet. Hoe kan ik dit omzeilen om toch de computer toch te starten?
Bedankt.
Dag Pluis,
dit is een pc die ik heb meegenomen van een containerpark. Dus van een onbekend iemand. Het was enkel maar om eens te zien of men de HD goed heeft gekuist, want ik zal , indien hij nog goed werkt, een nieuwe installatie opzetten.
Een Windows wachtwoord resetten is helemaal niet onmogelijk. Maar voor de reden opgegeven is het beter gewoon een nieuwe installatie uit te voeren. We willen je wel verderhelpen, maar beperken ons hierbij wel. Ik hoop dat je hiervoor begrip hebt.
Een Windows wachtwoord resetten is helemaal niet onmogelijk. Maar voor de reden opgegeven is het beter gewoon een nieuwe installatie uit te voeren. We willen je wel verderhelpen, maar beperken ons hierbij wel. Ik hoop dat je hiervoor begrip hebt.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.