Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
De home vind ik goed, beter zelfs dan de forum momenteel.
Toon, ik denk dat je opera beter nog een kans geeft als browser hoor.
Van dat door elkaar schuiven heb ik geen last gehad.
Hier staat alles van de home perfect
De home vind ik goed, beter zelfs dan de forum momenteel.
Toon, ik denk dat je opera beter nog een kans geeft als browser hoor.
Van dat door elkaar schuiven heb ik geen last gehad.
Hier staat alles van de home perfect
Dat van de home die raar deed heeft Ivan verholpen ondertussen hoor Nijltje en zoals ik al zegde vind ik opera een héél goede browser, laadt razend snel zijn pagina's en scrollt zalig goed. alleen houden webontwerpers er niet voldoende rekening mee dus is niet alles compatibel. ik ben bvb een verwoed speler van sommige spellen op FB en daarin komt één en ander niet door in opera. maar ook de pcbanking van fortis werkt niet in opera, net zoals het bekijken van de tvprogrammatie op www.primo.eu. rgb-waarden in html-code worden ook slecht weergegeven, je moet dan sowieso met hex waarden werken...
het is dus eigenlijk een slechte gewoonte geworden van firefox te gebruiken. want IE is natuurlijk uit den boze (lachen)
Ik moet even wennen aan nieuw overzicht.Maar vind dezewel goed.
ook de weblog vond ik mooi.Het begin is net het nieuws van internet.
Ga zo door,ik ben tevreden
gr aad dekker
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.