Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo,
ik werk met web van telenet maar nu is mijn vraag hoe zet ik mijn bureaublad zo dat ik niet iedere keer naar internet moet gaan om webmail te gebruiken

gr luc
 
kan je geen pictogram aanmaken die je op je bureaublad kan zetten? ga naar je webmail klik daar op een vrije ruimte met je rechtermuisknop en in die lijst staat snelkoppeling maken op bureaublad. als je met internet exployer werkt. als je dan op die pictogram klikt kom je rechtstreeks op je mail. als je dit bedoelt.
 
Laatst bewerkt:
@ protter er klopt iets niet in je vraagstelling !! hoe kun je immers telenet webmail gebruiken als je het internet niet wil opgaan !!!! snap je ?
dit is immers geen software proggramma dat je appart installeerd , maar werd aangeboden door telenet zelf ..het enige wat ik denk dat je kunt doen is om deze op te nemen bij je favorieten ..een snelkoppeling aanmaken zoals werdt voor gesteld is ook niet mogelijk ..
het nadeel is van telenet webmail dat je , je inlog gegevens om de 14 dagen opnieuw moet ingeven ..eigenlijk niet echt een nadeel eerder een beveiliging ..
 
Laatst bewerkt:
gtex zit daar bij telenet toch raar ineen hee als je telkens je gegevens moet inloggen om je webmail te kunnen gebruiken.tja tis inderdaad een voordeel als je je na 14 dagen moet inloggen voor de beveiliging? blij dat dat niet zo is bij belgacom?
 
je moet niet telkens je inlog gegevens opnieuw ingeven ,je kan deze ook laten bewaren maar het is wel een feit dat je effectief om de 14 dagen moet opnieuw inloggen ..ook al vink je het vinkje aan inlog gegevens bewaren ..
ik gebruik eigenlijk telenet web mail voornamelijk als een soort backup van mijn ontvangen mails ..omdat ik voornamelijk windows live mail gebruik ..
mocht er dan onverwijl een bericht verwijderdt worden in wlm dan kan ik deze via telenet webmail nog altijd lezen en desnoods uitprinten ..
 
gtex zit daar bij telenet toch raar ineen hee als je telkens je gegevens moet inloggen om je webmail te kunnen gebruiken.tja tis inderdaad een voordeel als je je na 14 dagen moet inloggen voor de beveiliging? blij dat dat niet zo is bij belgacom?

Raar in elkaar? Is het raar dat telenet een inlog beveiliging zet op een HTTP portaal welke niet eindeloos actief blijft via cookies? Dit is eerder een zeer verstandige keuze van hun! Een web mail client dient trouwens voor flexibiliteit van je email. Dit ten koste van een minimum beveiliging maatregel.
Ik neem aan dat je ook je woonst binnengaat met een sleutel welke je steeds bijhebt? Of ben je blij dat de voordeur constant open blijft staan?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan