Varia Wegenkaart wandelaar waar je meer punten kunt markeren

In Hamburg, allemaal ok die Google maps. Tot je gaat inzoomen of uitzoomen dan is de plaats(en) verdwenen. Ik ben geen computer omdat telkens te onthouden, ik woon daar niet.
Een beetje huiswerk op voorhand zou ik wel graag willen doen. Met knipprogramma kan je afdrukken maar nooit staan er 2 of 3 punten er tesamen op. Met een markeerstift op het afgedrukte blad probeer ik het goed te krijgen. Er moet toch zoiets bestaan.

OsmAnd heb ik al staan, wel met andere landen. Maat was eergisteren ziek geworden. 't Geld van 't hotel is verloren, de rest heb ik kunnen omboeken.
Ik ga die miniatur wunderland bezoeken, ipv uber, parking, spits en nog wat 's morgens moet ik nu maar 500 m gaan. Ik krijg dat motel niet samen met dat wunderland en evtl resaurant niet samen op mijn monitor, Prnt Scrn en je hebt alles dan.
Dat inzoomen laat het 1 zien maar 't ander geraakt dan buiten beeld .
Vroeger bij de initiatielessen was er iets met wandelroutes en telkens kon je een pion plaatsen om van richting te veranderen. In de haven van Hamburg zijn er nogal veel droogdokken en allerlei. Een beetje duisternis erbij en ziedaar.

Terug
Bovenaan