Windows 11 Wekker voor donderdag.

IK heb al jaren geen wekker meer nodig, (pensioen) maar donderdag morgen moet mijn vrouw heel vroeg naar het ziekenhuis..
Wie kent er een klein programma om een wekker te installeren op mijn laptop zodanig dat mijn vrouw op tijd wakker is, nu donderdag om 06:30 uur. alvast bedankt
Klok van Windows 11 is niet de bedoeling.

Kijk eens onder alle apps naar "Klok" bij de "K" dus. Staat die er niet bij dan kan je die installeren via de Microsoft Store en zoeken naar "Windows alarmen en klok". Da's een standaard app van Windows en dat is tevens een hele goeie, duidelijke, handige wekker. Waarom die van Windows 11 dan niet in aanmerking komt (Pagadder) ontgaat mij.

Moet je dan in die andere software de meldingen niet aanzetten? Mij lijkt het dat als je een wekker gebruikt, die melding sowieso moet aanstaan anders hoor of zie je niks. Maar ja, ik gebruik dan ook mijn wekker op de smartphone.

Waarom die hele fuzz over meldingen?
Een klok die in plaats van een melding een geluid/muziekje of dergelijke ten gehore brengt is toch ook goed.
Vroeger maakten de wekkers toch ook gewoon wat kabaal.
Ik heb vroeger nooit een wekker gehad die een melding gaf.
Stel je voor, een wekker met een spandoek waarop de melding staat: "Wakker worden, tijd om op te staan!"
Die zie je toch niet als je slaapt. Tenzij je met je ogen open slaapt misschien. :D

Terug
Bovenaan