Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
moet je je hier ergens voorstellen vroeg ik me af grt
En als ik een onbekend bestand binnenhaal scan ik dat met mbam, die is freeware, daardoor geen realtime bescherming.
MBAM is absoluut géén virusscanner. Het zal malware zoeken die al geïnstalleerd is en niet door een virusscanner is tegengehouden.
Elke 14 dagen een systeemscan en ik heb nooit problemen, ik doe het al meer dan een jaar zo.
En het is wat je zelf zegt, niet alles word door een virusscanner tegengehouden, dus waarom geld uitgeven aan nutteloze dingen??
Loop er de discussies in hijack this maar op na, allemaal de besmette pc daar hebben een virusscanner, en toch worden ze besmet.
De beste scanner (en dit is reeds vermeld in deze discussie) zit achter het klavier.
Ik vind zo een scanner goed als je kinderen veel rare dingen binnenhalen, maar op mijn eigen pc vind ik het geldverspilling (mijn mening, ik weet dat de meesten dit niet graag lezen, er staat al een onderwerp waarin ik dit verteld heb, en de reacties waren fameus ook, maar hier werkt het allemaal goed zoals het nu is.
Ik gebruik zelden of nooit een scanner, en als windows defender een bestand aangeeft als verdacht, dan installeer ik dit eerst eens op mijn virtuele pc.
Enkele virusscanners e.a. erop los en als het ok is gaat het terug naar mijn hostsysteem.
Virtuele pc besmet?
Gewoon de virtuele hard disk weggooien en 't is ook opgelost.
Virtuele pc is een must have.
En zeker voor de teamleden, zo kan je de adviezen die je geeft aan de mensen snel even bij jezelf uitproberen en hoef je niet steeds te vragen of het werkt.