Status
Niet open voor verdere reacties.
Calibre van Kovid Goyal voor het beheren, converteren en sychroniseren van Ebooks met ereaders.
ComicRack voor het lezen van stripverhalen and last but not least Comic to Ebook converter van Davinder Singh Kainth voor het omzetten van .cbr naar .epub
 
Ccleaner, Defraggler, VLCplayer ,pc Wizard 2012, Picassa 3, Revo Uninstaller, Gadwin Printscreen, Speedyfox, Winrar.
Van alle progjes uiteraard de recente versie :)
 
Paar handige tools voor foto verzamelingen:
exiftool om exact (EXIF data) tijd en datum goed te krijgen, Duplicate Cleaner om dubbels te zoeken (werkt voor alle soorten bestanden).
Tools voor de PC gezondheid: CCleaner, Scotty (Winpatrol) , ProcessExplorer, MS security, Autoruns, Regcleaner, FreshDiagnose, CPUID-HW en Monitor.
Mijn favoriete MP3 tagger: MP3Tag.
Bestandsoverzicht: WinDirStat, Bestanden hernoemen: Batchrename (ben niet zeker of daar freeware versie van is)
 
Het hangt van het moment af welke freeware ik op dat moment het meest nodig heb. Nu zijn "UNDELETE 360" en "VLC MEDIA PLAYER" mijn favorieten. !!
 
beste gratis software

beste gratis software

Irfanview, Ccleaner, Openoffice, AVG antivirus, iTunes
 
software

software

hoi goede virusscanner goede maleware revo uninstaller ccleaner
 
Voor mij zijn de gratis freeware van I-Tunes, CC Cleaner en VLC player toch wel aanraders.En Adobe Digital Editions om een boek te lezen.
 
voor mij is dat Format Factory, je kan er alles mee convecteren, ook MWSnap vondt ik handig , Revo uninstaller, Malwarebytes
en Avast free , ook Dropbox
 
CCleaner is een fijn opschoon programma. En Ashampoo is een makkelijk programma om CD/DVD's mee te branden. Een goed alternatief voor Nero.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan