Status
Niet open voor verdere reacties.
er zijn vele software,s die gratis zijn.en maar ik vind betaalde versie,s toch beter van kwaliteit. ik gebruik de freeware van ccleaner en anti malware bytes en spybot en destroy.betaalde versie zijn panda internet security 2012 en avast internet security 2012.en ja hoor die staan alle bei op mijn pc.mijn pc vertraagd er niet door en heb er geen problemen mee wel een firewal van beiden uitgeschakeld.en acronis home 2012die ik gebruik voor backups.tja eentje opnoemen die goed is betreft freeware dan zeg ik ccleaner.
 
Ik zou het niet meer weten sinds ik een iMac gebruik, het zijn helemaal andere programma's die ik zo fijn vind.
 
Voor windhoos onderhoud ...
dan gebruik ik Advanced SystemCare
goed en duidelijk programma
eerst freeware gebruikt later gekocht, meerdere licenties zelfs.
die ik dan door verkoop ..
gebruik ik ook veel op trage pcs , die hier komen voor problemen en onderhoud
 
Ben ook imac en windows gebruiker voor mac zijn er ook gratis hoor.
 
Laatst bewerkt:
Gratis Software

Gratis Software

Ik gebruik :

Batterij Care, CCleaner, Specci, EusingReg.Cleaner, M.Bytes, FillehypoUpdateChecker, Gadwin Printscreen, Picassa 3, Rainlander 2Lite, VLC.player, Winrar, Unlocker van PC.Tuts,AVG op 2de laptob-zal er zeker nog wel een paar vergeten zijn.

Maar sommige dingen vind ik toch de betaalde versies beter zoals bijv. als Antivirus :
Op m'n laptob : Kaspersky Pure ben daar zeer tevreden van.
En op m'n desktop : Bitdefender Total Carevind die ook heel goed.
 
Internet: Firefox, Thunderbird
Productie: Libreoffice
Muziek: Musicbee, Rarmaradio
Beeld: Irfanview, Photoscape
Controle: CCleaner, Malwarebytes, Slimcleaner, Advanced SystemCare 5, Supertantispyware free edition
Beheer: Paragon Backup&Recorvery 2011 Advanced, Paragon Partition Manager 11, Glary Utilities, IObit uninstaller
 
Ccleaner, microsoft security essentials, microsoft live essentials, Picasa fotobeheer.
 
Gratis software

Gratis software

De gratis software programma's de ik veel gebruikt zijn o.a.:
PhotoFiltre, AVG, Ccleaner, Advanced System Care, Driver Max, Search Everything, Format Factoty, MWsnap, Color Cop, FikeZilla.

grt.
 
Voor mij is DoBs het van het om het te catalogeren van dvd's.Je hebd soms van die programma's die ook leuk zijn maar vanaf de 50 ste inbreng wordt je beperkt of zeggen ze dat je dit programma moet aankopen.Bij DoBs is dit niet het geval.Dus een echte aanrader
 
Beste gratis software

Beste gratis software

Ik vind Secunia PSI v. 3.0 zeer nuttig en handig!
 
Dag

Ik gebruik bijna enkel freeware programma's, zoals voor audio en video de reeks van " dvd videosoft " voor de beveiliging "avira, Windows7FirewallControl 5.0, Anti malware" Email, "POP peeper" en als player "media player classic".
Textbeheer "Libre office", fotobeheer "Gimp", dvd-cd "Ashampoo Burning Studio Free" en ccleaner. Ziezo dat is het zo een beetje...
 
Dat is niet te benoemen, als je er wat moeite voor doet is er goede freeware te vinden, veel reviews lezen alvorens je instaleert
is een aanrader en dan is er van alles.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan