Status
Niet open voor verdere reacties.
ik gebruik ccleaner en avg anti virus in w xp , en voor internet gebruik ik nu google chrome en tot nu toe tevreden en zeker ubuntu niet vergeten daar is alles gratis en werkt zeker zo goed als windows ik heb ook ping gebruikt om een image te maken en ook dat ging vlot doch ik heb nog geen tijd gehad om het programma verder uit te proberen en mijn image terrug te plaatsen ik laat nog wel weten hoe het afloopt
 
CCleaner

CCleaner

Ccleaner heeft veel mogelijkheden je kunt er programma,s en exe opstart bestanden verwijderen
Tevens kun je het in register fouten verwijderen of een bakcup van het register veilig stelen en weer terug zetten ook kun je opstart programs,s uit schakelen en weer inschakelen ook een geheugen dump kun je er mee verwijderen ook kun je sporen van het internet gebruik verwijderen dus met al een nuttig programma
 
Als je de Revo Uninstaller pro gebruikt in de advanced optie denk ik niet dat er nog iets meer op een veilige manier kan verwijdert worden.

Ik gebruik "Revo Uninstaller Pro" in de advanced mode, toch haalt "Comodo" er nog resten tussenuit!
Toch ga ik de fora eens opzoeken o de pro's en contra's te bekijken.
Bedankt voor de tip.
 
Freeware

Freeware

De freeware programma's die ik het meest gebruik zijn Ccleaner, microsoft security essentials, Adobe reader.
Voor de rest zo nu en dan iets nieuws, maar die haal ik er na 1 x gebruikt te hebben terug af. Waar ik een hekel aan heb zijn "freeware" programma's waar in de 5e of 6e site staat dat je toch moet betalen wil je het programma volledig kunnen gebruiken.
 
Welke freeware

Welke freeware

Betalend programma Coral Drown
Ik gebruik van freeware als bijprogramma's voor psp (fotobewerkingen voor powerpoints)

Picasa
Free studio 5.33 ( voor de muziek
Animation shop V3.11
Phoxo (foto bewerkingsprogramma
En ben daar zeer tevreden over
Groetjes Els Nobless
 
Echte toppers 2.
1. DVD Slideshow Gui. Schitterend programma om foto's (tot meer dan 300) te monteren in een diapresentatie incl. muziek om te bekijken op TV. Veel mogelijkheden van overgangen titels edm. En dan gebruik ik nog niet alle mogelijkheden.
2. Calibre (e-book management). Dit is gewoon noodzakelijk voor gebruikers van een e-book.
 
De absolute topper voor mij is Stardock Fences, een programma om alle iconen op je bureaublad in groepen te ordenen: sober en doeltreffend.
Er zijn vele pogingen van anderen, maar ze doen het allemaal te blitsy, waardoor er van overzichtelijkheid geen sprake meer is.
Maar Fences is onovertroffen en gratis. Er bestaat ook een Pro-versie (te betalen).
Waarom Microsoft zoiets niet integreert is mij een raadsel.
Na het gebruiken van de freeware versie heb ik zonder twijfel de Pro aangeschaft. Groot verschil in gebruiksmogelijkheden.
 
Deze gebruik ik:

Browser: firefox / waterfox (recent overgestapt)
Videoplayer: VLC
Muziek: winamp/quintessentials (nog aan het afwegen welke ik ga gebruiken als standaard)
Office: libreOffice (niet echt de nood aan microsoft office)
 
De beste software programma's volgens een expert

De beste software programma's volgens een expert

Beste allemaal,

Iedereen heeft zo zijn eigen voorkeur, volgens zijn of haar eigen behoeften. Het beste is hiervoor een "autoriteit" te raadplegen. Toevallig publiceerde Leo Notenbaum een document waarin hij 'zijn' voorkeuren in alfabetische volgorde plaatste. Véél hiervan stemt ook met mijn eigen voorkeuren overeen.
► Ik dacht dat elk onder ons hier wat aan heeft, vooral omdat het van een serieuze expert komt. Hierna dus een pdf-document die ik heb gemaakt met joliprint.com: Bekijk bijlage ask-leo.com-what-software-do-you-use-.pdf

Veel leesgenot,

WW
 
Mijn absolute topper is PicPick een printscreen nodig dit is echt de max met heel veel mogelijkheden.
 
Ik gebruik veel Picasa, VLC, Irfanview, CCleaner, Akelpad editor, TotalCommander, Xnview
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan