Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik gebruik al jaren foxit reader ipv adobe, veel kleiner en minstens zo goed.
 
Free Virtual DJ

Free Virtual DJ

Er is zo veel freeware te vinden op internet, maar toch zijn er bij waarvan jij denk dat deze toch een topper is.
Virtual DJ ... om je MP3's , wave.'s en video's te mixen op je PC, lptp, Mac.... makkelijk om je mix te "record"....Geen toonhoogte verschil bij snelheidverandering... en de BPM ( beats per minutes) zijn "synchroon" te klikken ... om in the flow ;) te blijven ....
 
Ik gebruik ashampo burning studio 6 free.Kan er goed mee kopieren.
 
Het hangt van het moment af welke freeware ik op dat moment het meest nodig heb .
En als er een plaats is waar je die vindt , ga je er terug .
 
Gebruik op dit moment Ccleaner en Spyware Blaster Freeware.
Het ligt er maar net aan wat ik nodig heb.
Begin meestal met de Freeware versie, indien het bevalt en ik het echt nodig heb, dan ga ik over tot de koopversie.
Groeten Zandroos
 
Ccleaner, microsoft security essentials, microsoft live essentials
 
Mijn favorieten zijn:

Audacity
CCleaner
Comodo Firewall
Avg Antivirus Free
Syncback
MBAM
Revo Uninstaller
Recuva
EasyBCD
VLC Player
Filezilla
Notepad++
 
Laatst bewerkt door een moderator:
freeware

freeware

ik gebruik greenshot regelmatig om een printscreen te maken en deze vervolgens bv in een chat te plakken geen paint(shop) of photoshop ndig. verderCcleaner, vlc, winamp, teamspeak-server en client, fraps, putty.
 
amaai zo een pâk dat ik moet onthouden, deze ga ik zeker opnemen in forum zodat andere ook gebruik kunnen van maken.
 
ik ben ook een ubuntu gebruiker.
hier is alles gratis en heb je nooit problemen.
om in "mee" te zijn gebruik ik nog nu en dan w7 met oa CCleaner, todo backup,avast antivirus,
Met ubuntu heb je meteen alles in huis en kan je alles wat met w7 kan
 
Het grootste voor mij is niet bepaald een programma. Het is het internet in zijn geheel.
Het laat me toe heel veel info op te halen.
Het bezorgt me vrienden.
Het helpt me.
Het is bijna overal bereikbaar.
Het doet me lachen en huilen.
Het stemt me dankbaar voor al die mooie uren die ik er vertoef.
Maar vooral op deze site geeft het me een heel lekker gevoel.

Proficiat Tuts, deze topic is er eentje om U tegen te zeggen. Het toont hoeveel mensen er meeleven met deze site. Mochten we het eens vergeten, dan zijn zij het waarvoor we het allemaal doen.

De reactie die hier op komt geeft aan in welke mate mensen deze site volgen. En wij maar denken dat er een kalme periode was.
 
De absolute topper voor mij is Stardock Fences, een programma om alle iconen op je bureaublad in groepen te ordenen: sober en doeltreffend.
Er zijn vele pogingen van anderen, maar ze doen het allemaal te blitsy, waardoor er van overzichtelijkheid geen sprake meer is.
Maar Fences is onovertroffen en gratis. Er bestaat ook een Pro-versie (te betalen).
Waarom Microsoft zoiets niet integreert is mij een raadsel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan