welke laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Welk merk het beste is, is moeilijk aan te geven.
Wel kan ik een paar goede merken noemen.

ASUS
Sony
Lenovo
Samsung
Toshiba
En niet te vergeten Apple

Maar ook een goede laptop kan kapot gaan. Het is maar net hoe je er mee omgaat.
 
Als je op dit moment voor een nieuwe laptop gaat heb je niet zo bijster veel keuze: in 95% van de gevallen heb je Windows 8. Wanneer je ervoor kiest om je laptop bij een echte PC-handelaar met naverkoopdienst te kopen dan kan je eventueel overeenkomen dat hij de laptop van Windows 7 voorziet.
 
Ik zoek een laptop niet zo duur,ik wil met die pc muziek afdraaien DJ.enmuziek bewerken

Muziek afspelen en muziek bewerken vraagt weinig systeembronnen. Hiervoor is geen dure systeemconfiguratie nodig. Wat wel van belang is dat ik geen laptop ken met een goed geluid. Je zal er dus een setje externe speakers bij moeten kopen, of de laptop aansluiten via de hifi stereo installatie.

Een goede ASUS hiervoor is bijvoorbeeld deze: ASUS F501U-XX092H Alle laptops bestel online bij Media Markt
Het enige nadeel kan het 15,6 inch scherm zijn en dat er geen cd rom station aanwezig is als je bijvoorbeeld jouw bewerkte audio wil branden.
 
Als je op dit moment voor een nieuwe laptop gaat heb je niet zo bijster veel keuze: in 95% van de gevallen heb je Windows 8. Wanneer je ervoor kiest om je laptop bij een echte PC-handelaar met naverkoopdienst te kopen dan kan je eventueel overeenkomen dat hij de laptop van Windows 7 voorziet.

dit kan je veranderen als je een cd-rom hebt van een win7 of xp en vista hebt
 
Enerzijds de licentie, anderzijds het feit dat we het over een nieuwe laptop hebben: met garantie en recovery-partitie dus, vandaar mijn advies om dit eventueel door de verkoper te laten uitvoeren.

Door het verschil in gebruikte toetsenborden (AZERTY / QWERTY) is het interessant om te weten of djoetta in België of Nederland woont.
 
Is en blijft in het nadeel van de klant (als het software betreft). Als de klant het risico wilt nemen zen recovery partitie te laten wissen omwillen van een herinstallatie door een ander OS, valt dit altijd buiten de garantie indien de klant software problemen heeft. Software problemen vallen echter altijd buiten garantie.

Er zijn echter nog vrij veel laptops te krijgen met Windows 7. Eventueel de business reeksen.
 

DDRAGON ik veronderstel toch dat bij iedere aankoop van een cd-rom een sticker opkleeft op de hoes anders heb je te maken met een illegale.
heb er hier liggen xp vista win7 en win8 allemaal inclusief key sticker legaal.
 
Je vermeld.
dit kan je veranderen als je een cd-rom hebt van een win7 of xp en vista hebt

Een installatie medium en een licentie zijn 2 apparte dingen. Als het hier om een aangekocht retail (of zelfs OEM) product gaat, heb je een bijgeleverde licentie.
Maar het bezitten van een installatie medium zoals je beschrijft, is geen vrijgeleide naar een legale installatie zonder bijhorende (ongebruikte) licentie.
Maw, je hebt een Windows XP, Windows Vista, Windows 7 en een Windows 8 in je bezit met licentie, waarvan de key nog niet gebruikt is? Maw, heb je voor meer dan 500 EUR ongebruikte licenties liggen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan