welke laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.
er word je duidelijk gezegd om deze zelf aan te maken ....zie bericht 25 en lees ook de handleiding er op na aangebracht door Lleyn
 
inderdaad is mijn advies correct oke als je je pc online hebt besteld kan je telefonisch of via mail contact maken en deze vraag te stellen.
normaal bij een aankoop van een nieuwe pc komt er telkens links onder (scherm) een melding om recovery cd,s aan te maken dit althans bij win7 ik weet nu niet of dit het geval is bij windows 8 kan dit niet met zekerheid zeggen aangezien ik win8 over win7 heb gezet.maar toen ik deze aankocht (asus) stond er win7 op en kreeg ik deze melding.maar bij win8 weet ik het niet? recovery,cd betekend dat je deze kan terugbrengen naar fabriekinstelling en alle software die erop stonden ook word hij automatisch geactiveerd.;)
 
Een online dienst gaat zich met zulke dingen niet bezighouden. Je koopt een product zoals beschreven. Het wordt geleverd zoals beschreven. Niet meer of minder. De gebruiker is zelf verantwoordelijk hoe die het product behandeld.
Wees eens realistisch. De gebruiker kan evengoed de vraag gaan stellen hoe hij de computer moet gebruiken...?!
Als je een auto koopt vraag je ook niet om eerst rijlessen te krijgen van de verkoper. Een lokale computerwinkel kan eventueel iets meer doen dan standaard. Zoals een eerste installatie voorbereiden en afronden. En eventueel wat extra software installeren van de klant, op vraag van de klant. Maar een online dienst heeft import/export zonder meer. Die verdienen pas hun boterham bij een grote omzet. Niet meer of minder. Anders gaan die gewoon bankroet. De winst op zo'n product is echt niet de moeite om zulke vragen van klanten in te willigen.
 
Ik begrijp perfect dat je je gelijk wil halen hoor, maar het gaat hier over een Toshiba en NIET over een Asus waar je een melding krijgt van AI Recovery Burner.
 
Dat is inderdaad belangrijk. Nu, als je echt op safe wil spelen dan maak je niet enkel die recovery-schijven maar maak je ook een kopie (image) van je complete harde schijf, recovery-partitie inbegrepen.
 
het is aanbevolen maar niet noodzakelijk...
zoals verschillende keren al meegedeeld werd indien om de één of andere reden de recovery partitie verwijderd word of je harde schijf overlijd dan kun je met deze aangemaakte recovery dvd's ( geen cd's )
je systeem herstellen ....je krijgt dan terug een pc zoals je deze ontvangt in nieuw staat bij aankoop !
stel je harde schijf overlijd een week nadat de garantie verstreken is ....dan plaats je een nieuwe harde schijf in je systeem .
met de dan aangemaakte recovery dvd's kun je dan je besturingssysteem terug zetten op deze nieuwe harde schijf .
ik hoop dat het nu duidelijk is !
 
het is aanbevolen maar niet noodzakelijk...
zoals verschillende keren al meegedeeld werd indien om de één of andere reden de recovery partitie verwijderd word of je harde schijf overlijd dan kun je met deze aangemaakte recovery dvd's ( geen cd's )
je systeem herstellen ....je krijgt dan terug een pc zoals je deze ontvangt in nieuw staat bij aankoop !
stel je harde schijf overlijd een week nadat de garantie verstreken is ....dan plaats je een nieuwe harde schijf in je systeem .
met de dan aangemaakte recovery dvd's kun je dan je besturingssysteem terug zetten op deze nieuwe harde schijf .
ik hoop dat het nu duidelijk is !

ja gelijk was mis zijn inderdaad dvd en geen cd .bedankt dat je me erop wijst.maar missen is menselijk hee;)
 
Een online dienst gaat zich met zulke dingen niet bezighouden. Je koopt een product zoals beschreven. Het wordt geleverd zoals beschreven. Niet meer of minder. De gebruiker is zelf verantwoordelijk hoe die het product behandeld.
Wees eens realistisch. De gebruiker kan evengoed de vraag gaan stellen hoe hij de computer moet gebruiken...?!
Als je een auto koopt vraag je ook niet om eerst rijlessen te krijgen van de verkoper. Een lokale computerwinkel kan eventueel iets meer doen dan standaard. Zoals een eerste installatie voorbereiden en afronden. En eventueel wat extra software installeren van de klant, op vraag van de klant. Maar een online dienst heeft import/export zonder meer. Die verdienen pas hun boterham bij een grote omzet. Niet meer of minder. Anders gaan die gewoon bankroet. De winst op zo'n product is echt niet de moeite om zulke vragen van klanten in te willigen.

hewel iedereen koopt zijn pc op zijn manier.maar ik zou dit persoonlijk niet doen.omdat er iets aan mankeerd kan je bij de verkoper terecht en die hebben meestal een eigen hersteldienst.bij online kopen moet je hem terug sturen en kan je soms weken wachten voor je hem terug hebt.en ik denk niet dat je een vervang pc moet verwachten tenzij je hem betaald voor huur. enkel bij garantie krijg je een andere en dan nog met een wettige redenen van defect ofzo.heb dit voorgehad bij mijn eerste aankoop daarom dat ik dat niet meer doe online kopen.voor de rest heb je altijd gelijk.;)
 
ja ik heb er een besteld met windows 8 Toshiba Satellite C855D-160
550 euro
Laptopshop.nl
komt dinsdag binnen

Goede keus, maar sluit hem wel aan op een goede geluids set, want ik ken geen laptops met een goed geluid. Zo ook deze niet.
 
zorro, welke foutjes ? Wel de foute berichtgeving die je hier hebt gepost. Zinvolle tips posten op een forum is nét iets meer dan wat Googlen...;)

djoetta, als ik je in real life zou tegenkomen en je zou op dezelfde manier reageren als de manier waarop je hier reageert, dan zou ik denken dat je er eentje van Candid Camera bent, lol !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan