welke laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.
moest ge eens weten je zou verschieten@ddragon ik heb eentje van xp (al gebruikt) 2 van vista (gebruikt) 3 van win7 (2 in gebruik en eentje in ongebruik) van win8 heb ik er 4. 2 van win8 pro en 2 oemversie (home) (1 in gebruik werk ermee en 3 ongebruikt) gekocht omdat deze nog goedkoop waren hee die pro was 59.95 euro en die andere waren 109 euro.je ziet maar dat ik niet op een euro heb gekeken
 

Fijn, maar ik denk niet dat het djoetta's bedoeling is om winkels en webshops af te schuimen naar een laptop met Windows 7 om dan NADIEN nog eens € 59 uit te geven om die lang gezochte laptop met Windows 7 te upgraden naar een Windows 8 die tegenwoordig standaard op de meeste laptops staat. Beetje te gek, niet ? (lachen)
 
ja ik heb er een besteld met windows 8 Toshiba Satellite C855D-160
550 euro
Laptopshop.nl
komt dinsdag binnen

volg de tips op bij de eerste in gebruiks name betreffende de recovery schijven aan te maken ....
je zult niet de eerste zijn die deze vergeet aan te maken met alle gevolg van dien als je ze nodig heb .
 
je heb dus een nieuwe laptop gekocht ....indien er een besturings systeem voorzien is , heeft deze een verborgen recovery partitie op de hard disk staan ...
dit laat je toe bij eventuele problemen ,de laptop te resetten naar de fabrieks instellingen zoals deze was bij aankoop!
sommige gebruikers doen op een zekere moment een verkeerde handeling en verwijderen hier door deze recovery partitie , waardoor zij dan niet meer in staat zijn om deze te gebruiken !
daarom dat ik je de tip aanbracht om ook deze recovery disk's aan te maken ...
om deze recovery dvd's aan te maken ..
dien je de volgende 6 stappen te volgen ..nadat windows is gestart .

1. klikt u op Start
2. Selecteer Alle programma's
3. Selecteer Disc Creator Recovery. -Recovery Disk Creator
4. Binnen de Disc Creator Recovery selecteer je dan om deze aan te maken
5. Voer desgevraagd de eerste lege DVD en selecteer Ok
6. Voer desgevraagd de tweede lege DVD en selecteer Ok

indien je deze dvd's niet aanmaakt en indien je ook de recovery partitie per ongeluk verwijderd van je systeem dan kun je nog altijd de recovery disk's bestellen bij Toshiba door middel van je product nummer..
maar besef dat dit niet gratis is .....voor de recovery disk's betaal je al snel een 70€ zonder verzendingskosten ..
 
ja ik heb er een besteld met windows 8 Toshiba Satellite C855D-160
550 euro
Laptopshop.nl
komt dinsdag binnen
als ik u een raad mag geven vraag aan de verkoper dat hij recovery,s cd,s aanmaakt zou ben je zeker want bij verkoop krijg je geen cd-rom van win8 bijgeleverd.
en met die recovery,s kan je hem terug brengen in de oorspronkelijke staat zoals bij aankoop
 
Inderdaad een goede raad, maar in het kader van dit topic ook meteen een foute raad want er werd duidelijk vermeld dat de laptop online werd besteld: er kan dan ook NIETS aan de verkoper gevraagd worden. In het beste geval kan je eventueel de recovery-schijven bestellen mits een "milde bijdrage", vandaar de verwijzing naar Recovery Disk Creator door Qtex en mezelf. ;)
 
Advies is om niet te knoeien met je partities en dan komt alles wel in orde. Recovery CD's zijn een extra maar met de standaard recovery methode van je vendor ben je normaal wel geholpen. Tenzij je harde schijf het ooit begeeft. Recovery cd's of een volledige HDD image met imaging software (bij voorkeur gemaakt bij eerste boot) zijn dan je enigste keuzes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan