Windows 10 Werkende 2de hands cpu gezocht !

Status
Niet open voor verdere reacties.

Qtex

Beheerder
Forumleiding
Admin
vandaag wilde ik hier de inmiddels 16 jaar oude reserve desktop bij gaan werken nadat ik deze ruim 1 jaar niet meer bijgewerkt had ..
maar nadat dus deze bijgewerkt was naar versie 1903 gaf deze aan dat er een herstart nodig was en bijgevolg gaf ik daar dus de toestemming voor ..
echter tijdens het configureren bemerkte ik nadat ik van de wc terug kwam dat er een brand geur in de woonkamer hing en was ook de reserve desktop uitgevallen ..
heb deze daarop effe buiten gezet om deze nadien dan ook na te zien van binnen ..
wel het Asus m2n-cm-dvi moederbord bleek een serieuze zwarte brandvlek te vertonen ook zijn de sata connectoren losgekomen gelukkig heb ik nog een reserve moederbord liggen van het merk MSI 770-C45
nu dacht ik deze te kunnen gebruiken maar nu past de gewezen Amd2 cpu niet welke op de Asus zat ..
ik zoek dus een Amd3 cpu dat geschikt is voor het MSI 770-C45 moederbord
*had er al eentje gevonden doch vraagt men er nog een 125€ + verzendingskosten .. echter gaven ze géén garantie en kon ik deze naderhand ook niet terug sturen dit vond ik dan weer een te groot risico om er dan zoveel geld aan te geven !

*het is juist dat ik soms een reserve computer nodig heb !
 
Laatst bewerkt:
ik heb me de AMD Phenom II X4 965 Processor 3.4GHz Socket AM3 aangekocht via marktplaats.nl
binnen de 5 werk dagen zou ik deze binnen moeten krijgen werd er me toegezegd ..
de aankoopprijs was 26€
 
tot op heden heb ik nog steeds niets ontvangen ...terwijl de verkoper me bevestigd dat hij de cpu op de post gedaan heeft te maandag ( 09/09/'19)
hij heeft me de traceer code meegedeeld maar als ik deze ingeef op bpost tracking dan krijg ik niets te zien dan "Oeps ..We konden geen zending vinden met deze referentie of barcode "
*neem ik contact op met de verkoper reageert deze zelfs niet !

Ashampoo_Snap_vrijdag 13 september 2019_19h33m52s_001_.png
 
Als hij het met Post.nl heeft verstuurd is binnen Nederland de code altijd beginnend met 3SKABA met daarachter een nummer.
Van Nederland naar Belgie zal dit waarschijnlijk ook zo'n soort code moeten zijn. Maar dan moet je deze code ook wel bij Post.nl invoeren. volgens mij
Verstuurd met een andere pakkettendienst weet ik geen code van.

Volgens mij probeer je de code nu bij bpost in te geven. Dit zal volgens mij niet werken.

Als je weet met welke pakketdienst het pakket is verzonden moet je naar de website van die pakketdienst.

Hier een link naar Post.nl https://jouw.postnl.nl/#!/overzicht
 
hij heeft me via de chat meegedeeld dat dit via bpost ging ..
het onderstaande verkreeg ik dinsdag van hem ..

Ashampoo_Snap_vrijdag 13 september 2019_20h35m57s_003_.png


*beiden trackings site's gebruikt en beiden geven hetzelfde aan als bpost .
 
Ik heb hier nog een pc'tje liggen die ergens is van overgebleven.
Moet hem wel gaan zoeken. Ik weet niet meer precies wat erin zit, Wat ik wel weet dat er een i3 processor in zit.
Zit geen schijf meer in dus die moet je wel even ergens vandaan toveren. Heb nog wel ergens een oude lege schijf denk ik maar dan zonder besturing. Kan ik er bij doen.

Moet wel even zoeken maar je mag van me hebben voor de verzendkosten. Ik ga daar toch nooit meer iets mee doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan