wil iets op usb stik zetten en het tabblad van computer blokkeert

Status
Niet open voor verdere reacties.

raymon

Steunend lid
Vip Lid
wil iets op usb stik zetten en het tabblad van computer blokkeert en krijg het pijltje op wacht (draait)

en kan het tabblad van deze pc niet sluiten
 
Windows 10 op een PC met 1 Gb intern geheugen zal niet lekker werken en al gauw vastlopen als je gaat mulitasken.

Lana, ik heb Win 10 met 2GB RAM steken en ik heb soms wel wat open staan. Ik heb nog geen enkele keer gedacht, pppffff wat gaat ie traag. Maar wel denk ik soms, wat krijgt ie weer warm als ik eens op dreef ben. Een gesloten behuizing en geen fan in mijn netbookje en dat ondervind ik wel als ik ga gaan multitasken. Ik heb het idee dat Win 10 het op dat vlak toch beter voor elkaar heeft als Win 7. Mijn vrouw haar pc op Win 7 is zwaarder, met dubbel zoveel RAM en die is met zwaar multitasken op zijn gat te krijgen. Nu ik draai ook geen zware fotobewerkingsprogramma's als zij doet.
 
Lana, ik heb Win 10 met 2GB RAM steken en ik heb soms wel wat open staan. Ik heb nog geen enkele keer gedacht, pppffff wat gaat ie traag. Maar wel denk ik soms, wat krijgt ie weer warm als ik eens op dreef ben. Een gesloten behuizing en geen fan in mijn netbookje en dat ondervind ik wel als ik ga gaan multitasken. Ik heb het idee dat Win 10 het op dat vlak toch beter voor elkaar heeft als Win 7. Mijn vrouw haar pc op Win 7 is zwaarder, met dubbel zoveel RAM en die is met zwaar multitasken op zijn gat te krijgen. Nu ik draai ook geen zware fotobewerkingsprogramma's als zij doet.

sorry daar versta ik geen knijt van dat is niks van mij hoor als je dat bedoeld


okee terug naar mijn probleem
ik heb een usb stik aan de achterkant in de pc gestoken daar heb ik dat ook dan is er iets van hardware probleem ?
 
heb het gedownload en gezien maar weet niet wat ik er mee moet doen al de poorten die aangesloten zijn hebben een groen bolletje

weet ge dat ik er een harde schijf aansluit dat er niks gebeurd
en eender welke stik dat het blokeert

ik ga morgen verder doen

een goede avond gewenst ;)
 
misschien dat ik nu weet wat er is

het snelmenu werkt niet met rechts klikken op usb stick daarmee dat het blokkeert
als iemand daar soms een oplossing voor heeft ?

als niemand een oplossing heeft gebruik ik het snelmenu ding niet meer op de usb stick op de pc
 
hier kan ik dus wel met rechts op een usb stick klikken in de verkenner en komt er vervolgens ook een menu ...waarom dit niet zo is bij u in de Windows 8 (terwijl dit eerder ook hier onder de Windows 7 -8 -8.1 werkte ) ... en gebruik nu de Windows 10

dit is het menu dat ik te zien krijgt met het rechts aanklikken van een usb stick .
Ashampoo_Snap_2016.06.30_17h59m53s_001_.png
 
is het nu omdat ik met links dubbel geklikt heb dat die blokkade er uit is (nar)
ineens werkt het menu terug

ben er toch even zoet mee geweest :p van de 22 juni

Qtex je mag er een mooi slotje op zetten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan